نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵

نتفلیکس برنده حق امتیاز ساخت فیلمی از کامیک The Unsound شد

سرویس استریم نتفلیکس برنده حق امتیاز ساخت فیلمی از کامیک The Unsound شد و کارگردان فیلم Shazam را برای کارگردانی اقتباس سینمایی این کامیک انتخاب کرد.

طبق گزارش سایت خبری دِدلاین، سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) برنده حق امتیاز ساخت فیلمی از کامیک The Unsound شد و دیوید اف. سندبرگ، کارگردان فیلم Shazam (شزم) را برای کارگردانی اقتباس سینمایی این رمان گرافیکی BOOM! Studios انتخاب کرد.

داستان اقتباس سینمایی براساس داستان رمان گرافیکی به‌قلم کالن بان و جک تی. کُل است و داستان روانپزشکی را روایت می‌کند که به آسایشگاه بیماران روانی که مادر وی نیز در آنجا مریض و بستری است و یکی از کارکنان سابق این مکان بوده، بازمی‌گردد. این روانپزشک با حقایقی عجیب و تاریک از گذشته مواجه می‌شود و کم‌کم متوجه می‌شود که این آسایشگاه رازهایی در دل خود دارد. وی برای اینکه بتواند جلوی اتفاقات وحشتناک و خونین پیش‌ روی را بگیرد، باید با این حقیقت کنار بیاید که او و مادرش بیش از آنکه فکر می‌کرده خصوصیات اخلاقی و رفتاری مشترک داشته‌اند.

Netflix

اسکیلار جیمز فیلمنامه اقتباس سینمایی The Unsound را خواهد نوشت و دیوید اف. سندبرگ و همسرش، لاتا لاستن، که همکاری طولانی با یکدیگر دارند، در کنار استفن کریستی و راس ریچی، تهیه‌کنندگی این پروژه را نیز بر عهده خواهند داشت. آدام یولین و اسکیلار جیمز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در پروژه حضور خواهند داشت.

در این فیلم داستان روانپزشکی روایت می‌شود که به آسایشگاه بیماران روانی که مادر وی نیز در آنجا مریض و بستری است و یکی از کارکنان سابق این مکان بوده، بازمی‌گردد و با حقایقی عجیب و تاریک از گذشته مواجه می‌شود

دیوید اف. سندبرگ با فیلم ترسناک Lights Out (چراغ‌های خاموش) معروف شد که با واکنش مثبت منتقدان همراه شد و توانست با بودجه‌ٔ محدود ۵ میلیون دلاری، نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد. تهیه‌کنندگی فیلم Lights Out بر عهده‌ٔ جیمز وان بود و در این فیلم بازیگرانی همچون ترزا پالمر، گابریل بیتمن، بیلی بروک و ماریا بلو نقش‌آفرینی می‌کردند. وی کارگردانی قسمت دوم فیلم ترسناک Annabelle را با عنوان Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) نیز عهده‌دار بوده است که این فیلم نیز با استقبال نسبی منتقدان همراه شده و در گیشه نزدیک ۳۰۶ میلیون دلار فروش داشت.

آخرین فیلمی که از دیوید اف. سندبرگ روی پردهٔ سینما رفت، فیلم ابرقهرمانی Shazam بود که نمرات خوبی دریافت کرد. در این فیلم با نوجوان ۱۴ ساله‌ای به نام بیلی بستون با بازی اشر انجل همراه شدیم که تنها با فریاد زدن کلمه «شَزَم» می‌توانست به ابرقهرمانی جوان و تنومند که زکری لوی نقشش را ایفا می‌کرد، تبدیل شود. شَزَم با اینکه یک قهرمان قوی‌هیکل و پرقدرت به نظر می‌رسید، اما همچنان روحیه یک نوجوان ۱۴ ساله در وجود او زنده بود و دست به کارهای بامزه و عجیبی با قدرت‌های ویژه‌اش می‌زد. با این حال او باید خیلی زود به قدرت‌هایش مسلط می‌شد تا بتواند در برابر افراد شرور دکتر تادئوس سیوانا که آنتاگونیست اصلی فیلم محسوب می‌شدند، بایستد. اکران جهانی فیلم Shazam از ماه فروردین امسال آغاز شد و بیش از ۳۶۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل فروش ۱۳۹.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۴.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. زکری لوی، اشر آنجل، مارک استرانگ، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند، کوپر اندروز، جایمن هانسو، مارتا میلانس، فیت هرمان، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین دنباله فیلم Shazam نیز در دست ساخت است و هنری گیدن، یکی از دو نویسنده قسمت اول، برای نوشتن فیلمنامه این فیلم با برادران وارنر (Warner Bros) قرارداد همکاری امضاء کرده، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده