نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳

سریال Devs از شبکه FX به هولو نقل مکان کرد

شبکه FX و هولو به توافق جدیدی دست پیدا و اعلام کردند که سریال Devs، اثر جدید الکس گارلند قرار است از سرویس استریم Hulu منتشر شود.

ماه گذشته بود که سرانجام شبکه FX اولین تصاویر و تیزر رسمی سریال Devs (سازندگان) را منتشر کرد. وظیفه ساخت و کارگردانی این مینی سریال بر عهده الکس گارلند، کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون فیلم EX Machina (اکس ماکینا) و فیلم Annihilation (نابودی) بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال قرار است از شبکه دیگری منتشر شود. شبکه FX از انجام یک توافق جامع و چند جانبه با شبکه هولو (Hulu) خبر داد و اعلام کرد که سریال Devs قرار است در ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸ یا فروردین ۱۳۹۹) از طریق این سرویس استریم منتشر شود. هر دو شبکه از زیر مجموعه‌های والت دیزنی به حساب می‌آیند و این همکاری قرار است گسترده‌تر نیز باشد و در واقع شبکه FX قرار است برای هولو فیلم و سریال تولید کند. 

کیت بلانشست در سریال Mrs. America

علاوه‌بر سریال Devs، سریال Mrs. America (خانم آمریکا) با بازی کیت بلانشت، سریال A Teacher (یک معلم) و سریال The Old Man (پیرمرد)، دیگر سریال‌های شبکه FX هستند که قرار است به‌صورت اختصاصی از سرویس استریم Hulu منتشر شوند. سریال Devs داستان یک مهندس کامپیوتر جوان به نام لیلی چن با بازی سونویا میزونو، را دنبال می‌کند که مخفیانه در حال تحقیق درباره شرکت Amaya، یک شرکت تکنولوژی پیشرفته واقع در سانفرانسیسکو است که به اعتقاد او، این شرکت در مرگ نامزدش دست داشته است. فارست با بازی نیک آفرمن، مدیرعامل شرکت آمایا است که دغدغه‌اش، توسعه پروژه مخفی شرکت است که از هیچ تلاشی برای موفقیت آن چشم‌پوشی نمی‌کند. 

سونویا میزونو، نیک آفرمن، جین ها، زک گرنیر، استفن مکنلی هندرسون، کیلی اسپنی، کارل گلاسمن و آلیسون پیل، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Devs حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال علمی‌تخیلی در ۸ قسمت تولید شده است. علاوه‌بر سریال‌های عنوان شده، سریال‌های محبوب دیگر شبکه FX مثل سریال Fargo (فارگو)، سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی)، سریال Archer (آرچر)، سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) و سریال Atlanta (آتلانتا) نیز قرار است به‌صورت انحصاری در ماه مارس به برنامه‌های شبکه هولو اضافه گردند تا فهرست برنامه‌های این سرویس استریم با همکاری FX در برابر رقیبانش بزرگ‌تر و قوی‌تر از گذشته شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده