نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

کارگردان God of War با انتشار توییت مرموزی احتمالا از ساخت بازی جدیدی خبر می‌دهد

کارگردان God of War، کوری بارلوگ در توییتر احتمالاً به بازی جدیدی اشاره دارد که برای کنسول پلی‌استیشن 5 در حال توسعه است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War اخیراً پیام مرموزی را در توییتر منتشر کرد که باعث داغ‌شدن تنور گمانه‌زنی‌ها شده است. این توییت حاوی پیام «انتقال نهایی» یا End Transmission و البته کدهای مورس احتمالی است که به حرف N در قبل و حروف SIE در بعد از این پیام تعبیر می‌شوند. علاوه‌بر این، پروفایل این کارگردان پرآوازه شامل نقاطی است که اگر کد مورس باشند، به‌شکل 55HSIE ترجمه می‌شوند. البته SIE میتواند به‌معنای بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی یا Sony Interactive Entertainment نیز باشد، اما به‌هرشکل درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری در این رابطه ارائه نشده است.

God of War

اگر بارلوگ هر مورد دیگری را به این پیام مرموز اضافه کند، آن را سریعاً با شما به اشتراک می‌گذاریم، اما ظاهراً در این لحظه لب‌های او بسته شده است و تمایلی به ارائه‌ی جزئیات بیشتر در این خصوص ندارد. به‌هرشکل، باید منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. این پیام می‌تواند به مورد بزرگی اشاره داشته باشد یا اینکه مورد خاصی نباشد. به‌تازگی تغییراتی در بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی رخ داد، اما به‌نظر نمی‌رسد که توییت تازه‌ی بارلوگ هیچ ارتباطی با این تغییرات داشته باشد.

اگر با کوری بارلوگ آشنایی ندارید باید بگوییم که او بیشتر به‌خاطر کار روی سری بازی‌های «خدای جنگ» شناخته می‌شود و کارش را به‌عنوان انیماتور ارشد نسخه‌ی اول بازی آغاز کرد. در ادامه او کار کارگردانی و نویسندگی بازی God of War II را انجام داد و سپس به آغاز توسعه‌ی بازی God of War III کمک کرد. بارلوگ برای مدتی سانتا مونیکا را برای کار در استودیوی کریستال داینامیکس ترک کرد، اما باری دیگر برای کارگردانی آخرین نسخه‌ی God of War به  استودیو سابقش بازگشت و اثری را تولید کرد که با استقبال بی‌نظیر طرفداران و منتقدان مواجه شد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده