// دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

علاقه کارگردان God of War به انتشار این بازی روی پی سی

کوری بارلوگ در حساب کاربری توییتر خود و در جواب به یکی از کاربران اعلام کرده که علاقه‌مند به پورت God of War برای کامپیوتر است.

چندی پیش بود که مشخص شد بازی Death Stranding انحصاری زمانی است و در تابستان سال آینده برای کامپیوتر هم عرضه می‌شود. انتشار این خبر با اعتراضات و عصبانیت تعداد زیادی از کاربران به‌همراه بود، زیرا دوست نداشتند که بازی مورد علاقه آن‌ها در اختیار سایر کاربران هم قرار بگیرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا حساب کاربری توییتر Push Square توییتی را ارسال کرده بود که در جریان آن، سوال پرسیده شده بود که آیا انحصاری نبودن دث استرندینگ مهم است؟ کوری بارلوگ، کارگردان God of War با نقل قول گرفتن از این توییت اعلام کرده بود که این قضیه مورد مهمی نیست. در ادامه یکی از کاربران نوشته بود که زمان آن رسیده تا God of War را روی پی سی هم مشاهده کنیم. کوری بارلوگ در جواب به این کاربر می‌گوید:

ببینید من واقعا علاقه دارم که این اتفاق بیفتد. ولی متاسفانه من جایگاه تصمیم‌گیری این موضوع را ندارم. از آنجا که هر روز ثابت می‌شود، من کوجیما نیستم!

در واقع کاربران کامپیوتر هم‌اکنون به‌واسطه سرویس PS Now قادر به‌تجربه‌ی God of War روی PC هستند. بااین‌حال اگر زمانی این بازی هم برای کامپیوتر تایید شود، قطعا شاهد خشم تعدادی از کاربران خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا موافق موارد مشابه هستید؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده