// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل اول از چپتر دوم Fortnite | هفته چهارم

چندی پیش در جریان یک آپدیت بزرگ چپتر دوم بازی فورتنایت در دسترس قرار گرفت و در این مطلب راهنمای چالش‌های هفته چهارم فصل اول را به اشتراک گذاشته‌ایم.

پس از وعده‌های مختلف اپیک گیمز (Epic Games) سازنده و ناشر فورتنایت، بالاخره چندی پیش چپتر دوم این بازی در دسترس کاربران قرار گرفت. جدای از تغییرات گیم‌پلی و نقشه بازی، سیستم دریافت چالش‌ها هم دست‌خوش تغییراتی شده است و دیگر خبری از ستاره‌های معروف نیست. به‌عبارتی سطح و Tier بازیکنان یکی شده است و با انجام چالش‌های هفتگی و انجام کارهای مختلف در بازی XP دریافت می‌کنید. اگر از دارندگان بتل پس فورتنایت باشید، با بالاتر رفتن سطح شما جوایز مختلفی را کسب خواهید کرد. در این قسمت از راهنمای چالش‌های چپتر دوم فورتنایت، به‌سراغ چالش‌های هفته چهارم از فصل اول رفته‌ایم که The Lowdown نام دارد. چالش‌های فورتنایت روزهای پنجشنبه و ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرند..

چالش‌های The Lowdown

اسم چالشتوضیحات
Search Chests at EGO outpostsباز کردن هفت صندوق در پایگاه‌های EGO
Deal damage to opponents while riding in a motorboatآسیب‌رساندن به‌سایر بازیکنان، درحالی‌که از قایق‌موتوری استفاده می‌کنید
Visit different EGO outpostsبازدید از پنج پایگاه EGO
Assault Rifle Eliminationsسه نفر را با یکی از اسالت رایفل‌های بازی بکشید
Revive a teammate in different matchesهم‌تیمی خود را در سه بازی مختلف زنده کنید
Search Ammo Boxes in different named locationsباز کردن جعبه مهمات در هفت محیط اسم‌دار بازی
Heal teammates with a Bandage Bazookaنور سلامت هم‌تیمی یا هم‌تیمی‌های خود را به‌واسطه Bandage Bazooka بازیابی کنید (میزان بازیابی ۲۰۰)
Eliminations at Craggy Cliffs or Salty Springsدر یکی از محیط‌های Craggy Cliffs یا Salty Springs، سه نفر را بکشید
Reboot a teammatesیکی از هم‌تیمی‌های خود را ریبوت کنید
Assist teammates with Eliminationsبه هم‌تیمی یا هم‌تیمی‌های خود کمک کنید که هفت نفر را بکشند
Search hidden N found in The New World loading screenحرف N مخفی در صفحه پس‌زمینه چالش‌های The Lowdown را پیدا کنید

در اولین چالش، بازیکنان باید به پایگاه‌های EGO رفته و هفت صندوق مختلف را باز کنند. همچنین در یکی دیگر از چالش‌ها، باید از پنج پایگاه EGO دیدن کنید که محیط‌های کوچک و نظامی چپتر دوم فورتنایت به‌حساب می‌آیند. باتوجه‌به عکس لینک شده در بخش توضیحات، می‌توانید محل دقیق این پایگاه‌ها را مشاهده کنید. این در حالی است که در جریان چالش بازیابی نوار سلامت هم‌تیمی خود، باید از سلاح جدیدی استفاده کنید که در جریان فورتنایت چپتر 2 به بازی اضافه شد. این سلاح همانند یک آرپی‌جی است که به‌جای موشک، بانداژ پرتاب می‌کند و با شلیک به هم‌تیمی‌های خود، می‌توانید نوار سلامت آن‌ها را بازیابی کنید. برای چالش کمک به هم‌تیمی‌ها برای کشتن سایر بازیکنان، در حالت Team Rumble به‌راحتی می‌توانید آن را کسب کنید. 

چالش Search hidden N found in The Lowdown loading screen

در ادامه می‌توانید محل دقیق حرف F قرار داده شده در نقشه بازی Fortnite را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از‌ آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده