نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵

بازی I.G.I. Origins برای کنسول‌ های نسل هشتم و پی سی تایید شد

در کنار منتشر شدن اطلاعاتی از داستان بازی I.G.I Origins مشخص شد که این اثر برای پلتفرم‌های نسل هشتم نیز منتشر خواهد شد.

در روزهای پایانی سال گذشته بود که متوجه شدیم سری محبوب و به‌شدت خاطره‌انگیز I.G.I قرار است با یک بازی جدید دوباره در دسترس گیمرها قرار بگیرد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، اطلاعاتی جدید از این اثر منتشر شده که داستان و پلتفرم‌های زمان انتشار آن را مشخص می‌کند.

کمپانی Toadman Interactive که وظیفه‌ی انتشار بازی را برعهده دارد،‌ مشخص کرد که نام اصلی بازی I.G.I Origins خواهد بود و داستان آن به‌ریشه‌های شکل‌گیری سازمان I.G.I خواهد پرداخت. داستان بازی در سال ۱۹۸۰ جریان دارد و بازیکنان شخصیتی با نام Regent را کنترل خواهد کرد؛ یک مامور حرفه‌ای که برای سازمان جاسوسی MI6 انگلستان کار می‌کند و به‌نقاط مختلف جهان برای انجام ماموریت‌های مختلف، اعزام می‌شود. در جریان ماموریت‌هایی که بازیکنان انجام می‌دهند، چگونگی شکل‌گیری سازمان I.G.I مشخص خواهد شد.

بازی قرار است آن هسته‌ی مخفی‌کاری/اکشن این سری را حفظ کند و مثل گذشته با در دسترس قرار دادن گجت‌ها و اسلحه‌های مختلف، روندی جذاب را برای گیمر خلق کند. استودیو آنتی‌متر گیمز که سابقه‌ی کار روی بازی Rising Storm 2: Vietnam را دارد، مشغول ساخت بازی است و گفتنی است که بازی I.G.I Origins در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۱، راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا بازی برای پلتفرم‌های نسل ۹ هم منتشر می‌شود یا خیر.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده