نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۴

ساخت بازی I.G.I 3: Origins با انتشار یک تریلر تایید شد؛ عرضه در سال ۲۰۲۱

طبق صحبت‌های سازنده‌ی بازی، توسعه‌ی سومین قسمت از بازی‌های IGI فعلا در مراحل ابتدایی قرار دارد و در حال حاضر، بازی برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

و بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، ساخت سومین قسمت از سری بازی‌های IGI تایید شد. امروز، در جریان آخرین اخبار بازی و طی یک کنفرانس خبری، استودیو تادمن اینتراکتیو (Toadman Interactive) ساخت بازی I.G.I 3: Origins را با انتشار یک تریلر کوتاه، تایید کرد.

باتوجه‌به اطلاعاتی که در این کنفرانس منتشر شده، بازی I.G.I 3: Origins قرار است یک شوترِ اول‌شخص-تاکتیکی مخفی‌کاری باشد و داستانش یک پیش‌درآمد برای ماجراهای قسمت‌های قبلی، یعنی دو بازی Project I.G.I و I.G.I.-2: Covert Strike خواهد بود که روی هم رفته، توانستند بیش از یک میلیون نسخه بفروشند و ساختشان را استودیو Innerloop Studios برعهده داشت. گفتنی است که ساخت قسمت سوم از این مجموعه فعلا در مراحل ابتدایی قرار دارد و یکی از خالقان سری هم در ساخت آن دست دارد.

مدیرعامل استودیو تادمن اینتراکتیو یعنی رابین فلودین، پیرامون ساخت IGI 3 چنین گفته است:

من خیلی هیجان‌زده هستم که بگویم مراحل ابتدایی ساخت بازی به‌خوبی درحال پیشرفت است و ما یک «بازی پایه‌» خوب را ساخته‌ایم که تجربه‌اش در استودیو، بسیار جذاب و مفرح است. امروز در تیزری که منتشر می‌کنیم، قسمتی از ساخت بازی‌مان را که در مراحل ابتدایی‌اش است نمایش می‌دهیم؛ بدیهی است که با پیش‌رفتن ساخت بازی، خیلی از جنبه‌هایش پیشرفت خواهد کرد و از آن‌جایی که به دریافت بازخوردها و بررسی ایده‌های بازیکنان و هواداران علاقه‌مند هستیم، در همین مراحل ابتدایی ساخت بازی، قسمت‌هایی از آن را برای شما به‌نمایش می‌گذاریم. دوست داریم واکنش‌ها و ایده‌های شما هواداران را بررسی کنیم تا بهترین بازی ممکن را به شما تحویل بدهیم.

در ادامه شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم. بازی فعلا برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است و هنوز اطلاعات خاصی از پلتفرم‌های مقصدش در دسترس نیست.

دانلود از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده