// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۵

ویدیو تبلیغاتی جدید پلی استیشن با محوریت بازی های مختلف PS4

سونی به‌تازگی تبلیغ جدیدی را برای پلی استیشن منتشر کرده است که در جریان آن شاهد بازی‌های عرضه شده روی پلی استیشن 4 هستیم. 

با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، شرکت‌های ساخت کنسول به‌سراغ پیشنهادها و تخفیف‌های مختلف می‌روند تا کاربران را به سمت پلتفرم خود جذب کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سونی ویدیو تبلیغاتی جدیدی را با محوریت پلی استیشن منتشر کرده است که بازی‌های عرضه شده روی پلی استیشن 4 را نشان می‌دهد.

در جریان این ویدیو تبلیغاتی زیبا، شاهد بازی‌هایی نظیر Monster Hunter: World ،Final Fantasy VII Remake ،FIFA 20 ،Horizon Zero Dawn و فورتنایت هستیم. البته بازی‌های دیگری هم در این ویدیو حضور دارند و هر کدام به‌نحوی مخاطبان را در این ویدیو جذب خود می‌کنند. برای مثال کرش بندیکوت در پارکینگ چند نفر را برای مسابقه دادن دعوت می‌کند یا کریتوس تبر خود را برای نبرد به دست یک شخص می‌دهد. در ادامه می‌توانید ویدیو تبلیغاتی منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از‌ آپارات

از دیگر اخبار حول پلی‌استیشن 4 هم می‌توان به فروش این کنسول اشاره کرد که به ۱۰۲.۸ میلیون دستگاه رسیده است و به دومین کنسول خانگی پرفروش تبدیل شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده