نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۴

تعداد کاربران بازی Need for Speed: Heat رکورد زد

به لطف جامعه کاربران EA و مجموعه بازی‌های مسابقه‌ای استودیوی Ghost Games، تعداد بازیکنان بازی Need for Speed: Heat به بالاترین میزان در میان تمامی بازی‌های سری Need for Speed در این نسل رسید.

نسل کنونی کنسول‌های بازی برای مجموعه‌ی Need for Speed چندان موفقیت‌آمیز نبوده است. در واقع، با اینکه Need for Speed: Rivals به عنوان آغازگر بازی‌های این سری در PS4 و ایکس باکس وان، شروع قدرتمندی داشت، نسخه‌های بعد از آن، نقدهای متوسط و رو به پایینی را از سوی منتقدان به خود اختصاص دادند. حالا با وجود اینکه نمرات و انتقادات صاحب نظران درباره‌ی Need for Speed: Heat نیز چندان مثبت نبود، به نظر می‌رسد که جامعه‌ی بازیکنان بازخورد مثبتی را نسبت به این بازی از خود نشان داده است. آمار نشان می‌دهد که تعداد کاربران بازی Need for Speed: Heat در میان تمامی بازی‌های این نسل از سری Need for Speed، بالاترین رقم را به خود اختصاص داده است.

توسعه‌دهندگان این بازی در اکانت توییتر Ghost Games مراتب تشکر خود را بابت دست‌یابی به این امر مهم، به جامعه‌ی کاربران Need for Speed: Heat ابراز کرده‌اند. در این پست می‌خوانیم:

NFSHeat در هفته‌ی اول حضور خود رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. تعداد بازیکنان این بازی به بالاترین رقم در میان کلیه‌ی نسخه‌های این سری در نسل کنونی دست یافته است. از همه‌ی اعضای این جامعه بابت فراهم کردن این شور و «حرارت» تشکر می‌کنیم.

Need for Speed: Heat

مشخصاً این موضوع، آمار فروش Need for Speed: Heat را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. بازی مسابقه‌ای و آرکید استایل گوست گیمز کار خود را با کنار زدن Death Stranding، بازی پر سر و صدای هیدئو کوجیما و صدرنشینی در چارت فروش سوئیس آغاز کرد. این بازی در اولین هفته‌ی حضور خود در جدول فروش بریتانیا خود را به رتبه‌ی پنجم رسانده بود، اما رفته رفته تا رتبه‌ی یازدهم سقوط کرد. با انتشار بازی‌های Pokemon Sword and Shield و همچنین Star Wars Jedi: Fallen Order، جای تعجب نیست که رتبه‌ی NFSHeat از این هم پایین‌تر بیاید.

Need for Speed: Heat چهارمین بازی از مجموعه NFS است که برای این نسل از کنسول‌های بازی منتشر می‌شود. همانطور که بالاتر هم اشاره شد، اولین بازی، Need for Speed: Rivals بود که بهترین نمرات و نقدها را به خود اختصاص داد. دومین شماره نیز با عنوان ساده‌ی Need for Speed نام‌گذاری شد که کمتر مورد توجه قرار گرفت. Need for Speed: Payback آخرین شماره‌ی این مجموعه قبل از Heat به شمار می‌رود که به زعم بسیاری از منتقدین، یک امتیاز منفی برای مجوعه بازی‌های Need for Speed محسوب می‌شد.

Need for Speed: Heat هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل دسترسی است. شما می‌توانید در ادامه، به مطلب نقد و بررسی بازی Need for Speed: Heat نیز نگاهی داشته باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده