// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۷

ریمستر Commandos 2 و Praetorians در بهمن ماه برای پی سی منتشر می‌شود

ریمستر HD دو بازی Commandos 2 و Praetorians با ارتقای گرافیک و کنترل‌های بازی همراه خواهد بود و بهمن ماه برای پی سی منتشر می‌شود.

کالیپسو مدیا (Kalypso Media) به تازگی اعلام کرده است که ریمستر اچ دی بازی مخفی‌کاری-تاکتیکی کلاسیک Commandos 2 و بازی استراتژیک در امپراطوری روم Praetorians چهارم بهمن ماه (۲۴ ژانویه ۲۰۲۰) برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

بازی کماندوز 2 بازیکنان را در نقش رهبری تیمی از سربازان جنگ جهانی دوم قرار می‌دهد که هر کدام از این سربازان در زمینه‌ای تخصص دارند و از اسنایپر تا متخصص انفجار در بین آن‌ها دیده می‌شود. بازیکنان با کمک این سربازان عملیات پایان باز خرابکاری و ترور را به اتمام می‌رسانند. پایرو استودیوز (Pyro Studios) وظیفه ساخت این بازی را بر عهده داشت و بازی در سال ۲۰۰۱ منتشر شد.

این بازی در زمان انتشار خود به خاطر استراتژی و مخفی کاری چالش‌برانگیز خود موفقیت بسیاری کسب کرد و ریمستر اچ دی بازی از کالیپسو مدیا مانند نسخه اصلی بازی ساخته می‌شود و با ارتقای گرافیک و کنترل‌های بازی همراه خواهد بود.

همچنین پایرو استودیوز، سازنده بازی Praetorians بود و این اثر در سال ۲۰۰۳ برای پی سی منتشر شد. این بازی با تم رومی خود و همچنین استراتژی حاکم بر بازی قصد داشت با تمرکز روی مدیریت تاکتیکی نیروها، نسبت به دیگر بازی‌ها در سبک خود که تمرکز روی مدیریت منابع داشتند، متفاوت ظاهر شود. این بازی نیز با ارتقای گرافیک و کنترل‌ها همراه خواهد بود که در بهمن ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

قرار است برای هر دوی این بازی‌ها در ۲۲ آذر نسخه بتا منتشر شود و هرکس بازی را از کالیپسو پیش‌ خرید کرده باشد می‌تواند به این نسخته دسترسی داشته باشد. نسخه بتای بازی شامل آموزش‌های جدید و دسترسی به مراحل اصلی هر بازی و نقشه‌های جنگ و درگیری با کیفیت بالا خواهد بود. نسخه بتای Praetorians علاوه بر موارد بالا حالت چندنفره را نیز در بر خواهد داشت.

ریمستر اچ دی دو بازی Commandos 2 و Praetorians هر دو در تاریخ ۴ بهمن ماه در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و می‌توانید آن‌ها را به صورت جداگانه برای پی سی خریداری کنید. همچنین باندلی از هر دو گیم در فروشگاه‌های کالپسو ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است که هر دو بازی در زمستان سال جای برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود و نسخه سوییچ بازی Commandos 2 نیز در همین زمان از راه می‌رسد. شما می‌توانید تریلر ریمستر این دو بازی را در زومجی مشاهده بفرمایید.

نظر شما در رابطه با این دو بازی چیست؟ آیا ریمستر آن‌ها را خریداری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذراید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده