نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۹

بازی جدید استودیو آبسیدین احتمالا در XO19 معرفی می‌شود

طبق اعلام دنیل احمد، تحلیل‌گر مشهور نیکو پارتنرز، یکی از بازی‌هایی که در XO19 معرفی می‌شود ساخته جدید استودیو آبسیدین خواهد بود.

رویداد XO19 که مایکروسافت آن را مهم‌ترین قسمت از برنامه Inside Xbox خود تا به امروز معرفی کرده، امشب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد و در جریان آن شاهد معرفی و نمایش بازی‌های مختلفی خواهیم بود و حتی پیش‌بینی می‌شود اطلاعاتی راجع به کنسول ایکس باکس اسکارلت و حتی سرویس‌هایی مثل xCloud هم ارائه شود. در همین راستا، دنیل احمد، تحلیل‌گر نام‌آشنای نیکو پارتنرز، اعلام کرده که یکی از بازی‌های معرفی‌شده در این رویداد قرار است ساخته جدید استودیو آبسیدین باشد. 

به گفته این تحلیل‌گر، در جریان رویداد امشب جدا از اعلام تاریخ انتشار دقیق بازی‌هایی مثل Bleeding Edge، Wasteland 3 یا Minecraft Dungeons برای سال ۲۰۲۰، بازی جدید آبسیدین هم که الان یکی از استودیو‌های مایکروسافت به‌حساب می‌آید معرفی خواهد شد. آبسیدین سازنده بازی‌هایی مثل Fallout: New Vegas به‌حساب می‌آید که اخیرا هم شاهد بازی The Outer Worlds از آن‌ها بودیم. این استودیو بیش‌تر به ساخت بازی‌های نقش آفرینی شهرت دارد و به همین دلیل بعید نیست که بازی جدید آن‌ها هم یک تجربه در این سبک باشد. 

دنیل احمد همچنین در بخش دیگری از اطلاعاتی که منتشر کرده، گفته که جدا از آبسیدین استودیو Rare هم در جریان رویداد امشب بازی جدیدش را معرفی خواهد کرد. نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده