// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۴

در رویداد X019 لندن شاهد بزرگ ترین برنامه اینساید ایکس باکس خواهیم بود

مایکروسافت با انتشار تریلر رویداد X019 لندن، اعلام کرده است که شاهد بزرگ‌ترین قسمت از برنامه اینساید ایکس باکس خواهیم بود.

رویداد X019 لندن دو روز دیگر برگزار می‌شود و مایکروسافت تدارک ویژه‌ای برای آن دیده است. چندی پیش بود که اعلام شد ۲۴ بازی در این رویداد قابل تجربه خواهند بود. طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت تریلر جدیدی را از جدیدترین قسمت برنامه اینساید ایکس‌باکس منتشر کرده که به رویداد X019 لندن مربوط می‌شود.

به‌عبارتی در این رویداد شاهد بزرگ‌ترین قسمت از برنامه اینساید ایکس باکس هستیم که تا به امروز پخش شده است. باتوجه‌به ویدیو منتشر شده، شاهد منتشر شدن اخبار و نمایش‌های جدیدی از بازی‌های تازه معرفی شده و محتویاتی برای بازی‌های عرضه شده هستیم. همچنین مایکروسافت اعلام کرده که در X019 لندن، بازی‌‌های جدیدی معرفی می‌شوند. بااین‌حال یکی از مواردی که کاربران خواهان آن هستند، به‌نمایش گذاشتن پروژه اسکارلت و منتشر شدن اخبار بیشتر حول آن است.

جدا از این موارد، در جریان ویژه برنامه اینساید ایکس باکس در رویداد X019، شاهد اضافه شدن بازی‌های جدیدی به Xbox Game Pass و همچنین منتشر شدن اخبار بیشتر حول پروژه ایکس کلود هستیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده