// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲

معرفی بازی Rebel Racing؛ اتومبیل رانی جذاب خیابانی

در یکی دیگر از سری مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل در زومجی، اکنون به سراغ یک بازی‌ Racing و مسابقه‌ای به نام Rebel Racing رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

مسابقات اتومبیل رانی و ریسینگ در سراسر دنیا طرفداران بی‌شماری دارد و در دسته‌های مختلفی مانند فرمول یک یا درون پیست انجام می‌شود. اما از آنجایی که مسابقه دادن به صورت آزاد در خیابان‌های شهر خلاف قانون است، این دنیای گیم است که برای علاقه‌مندان این هیجان، یک گزینه مناسب به شمار می‌رود. به همین دلیل بازی‌هایی مانند سری Need For Speed روی کنسول‌‌ها و کامپیوترهای خانگی و سری Asphalt روی گوشی‌های موبایل، از موفقیت بالایی در بین بازیکنان برخوردار شدند و توانستند یک تجربه ناب از مسابقه دادن با اتومبیل را به بازیکنان ارائه دهند. استودیوی Hutch Games Ltd که کارنامه‌ی نسبتا موفقی در ساخت بازی‌های Racing در پلتفرم موبایل دارد، در جدیدترین اثر خود یک تجربه‌ی جذاب از مسابقات خیابانی را برای بازیکنان روی گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها فراهم کرده است. اگر فهرست جامع از بهترین بازی های رانندگی می خواهید فهرست زومجی را از دست ندهید.

بازی اندروید Rebel Racing آخرین اثر این استودیو است که به طور رایگان در گوگل‌پلی و اپ‌استور قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند این بازی آیفون را با حجم حدودی ۴۰۰ مگابایت دانلود کنند. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

Rebel Racing

همانطور که اشاره شد، Rebel Racing یک بازی مسابقه‌ای است که بازیکنان در نقش یک راننده‌ی خودرو‌های مسابقه‌ای قرار می‌گیرند که در ابتدای راه است و به یک تورنمنت بزرگ که در سرتاسر کشور آمریکا برگcار می‌شود، دعوت شده است. بازیکنان در ابتدای بازی با خودرو‌ها و اتومبیل‌های معمولی‌تر بازی را آغاز می‌کنند و به مرور زمان و با کسب درآمد از بردن مسابقات کوچک و بزرگ درون بازی، می‌توانند برای خرید اتومبیل‌های خاص‌تر مانند پاگانی و مک لارن اقدام کنند. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت بازی Rebel Racing، لایسنس شدن خودرو‌های دنیای واقعی از برندهای نام‌آشنای مختلف مانند فورد و لامبورگینی است که به بازی جدیت و رسمیت بیشتر بخشیده و بازیکنان می‌توانند از تجربه‌ی مسابقه با این اتومبیل‌ها لذت ببرند. فیزیک دنیای بازی و گیم‌پلی Rebel Racing بسیار جذاب و واقع گرایانه است و بازیکنان به خوبی سختی‌ها و هیجان‌های مسابقات اتومبیل رانی و انجام دادن حرکاتی مانند Drift یا سبقت‌های سریع (OverTaking) را تجربه خواهند کرد.

Rebel Racing یک اثر جدید در سبک Racing است که می‌تواند با گیم‌پلی واقع گرایانه و گرافیک زیبای خود، مخاطبین زیادی جلب کند

جهان بازی Rebel Racing بسیار گسترده است و دنیایی از ماموریت‌ها و مسابقات با موضوعات مختلف در آن وجود دارد. از مسابقات معمولی با حضور چند اتومبیل تا تلاش برای شکست دادن Bossها و شکستن رکورد آنها از بخش‌های متنوع و جذاب این بازی هستند. نکته دیگری که در Rebel Racing بسیار مثبت به حساب می‌آید، این است که با اینکه در ابتدای بازی بازیکنان دارای پول درون بازی آنچنانی نیستند و نمی‌توانند ماشین‌های جذاب‌تر و سریع‌تر را باز کنند، مسابقات و ماموریت‌هایی در بازی گنجانده شده است تا بازیکنان بتوانند حتی در یک مسابقه نسبتا کوتاه، کنترل این ابرخودر‌وهای جذاب را به دست بگیرند. قابلیت شخصی سازی و ارتقا دادن بخش‌های مختلف اتومبیل‌ها توسط بازیکنان در بازی Rebel Racing بسیار بالا است و بازیکنان می‌توانند بخش‌های مختلف مانند لاستیک، گیربکس و توربو ماشین را ارتقا دهند تا بتوانند بدون خرید اتومبیل جدید،‌ ماموریت‌ها و مراحل بیشتری را پشت سر بگذراند.

Rebel Racing

بخش گرافیک و تجربه‌ی بصری بازی Rebel Racing یکی دیگر از نقاط قوت این اثر خوش ساخت محسوب می‌شود؛ زیرا سازندگان در این بخش نیز مانند گیم‌پلی، بسیار خوب عمل کرده‌اند و بازیکنان می‌توانند از گرافیک درجه یک بازی لذت ببرند. شبیه سازی مدل‌های خودروها از برند‌های مختلف بسیار خوب انجام شده است و می‌توان گفت با داشتن لایسنس رسمی، Rebel Racing یکی از بهترین تجربه‌های ظاهری این خودروها را در پلتفرم موبایل به بازیکنان ارائه می‌دهد. محیط‌هایی که مراحل بازی در آن رخ می‌دهند، بسیار متنوع و پر جزئیات هستند و حتی گاهی اوقات در یک مسابقه، رانندگی در ساحل و اتوبان را پشت هم تجربه می‌کنید و مسیرهای متنوع و جذاب، مانع تکراری شدن روند گیم‌پلی بازی Rebel Racing برای بازیکنان می‌شود. در بخش صداگذاری و موسیقی متن نیز بازی عملکرد خوبی دارد و موسیقی‌های استفاده شده در بازی، از ریتم تند و هیجان‌آوری برخوردارند که به خوبی با ریتم جذاب و سریع گیم‌پلی بازی هماهنگ است.

Rebel Racing

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های Racing هستید، Rebel Racing یکی از بهترین و جدیدترین‌ گزینه‌هایی است که در پلتفرم موبایل به طور رایگان در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و به خوبی با گیم‌پلی و فیزیک واقع گرایانه، گرافیک سطح بالا و لایسنس رسمی اتومبیل‌ها، یک رقیب جدی برای نام‌های بزرگ این سبک پلتفرم موبایل محسوب می‌شود.

دانلود بازی Rebel Racing  


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده