نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

قیمت کنسول نینتندو سوییچ فعلا کاهش پیدا نمی‌کند

طبق تازه‌ترین ادعای شونتارو فوروکاوا، مدیرعامل نینتندو، فعلا خبری مبنی‌‌بر کاهش قیمت نینتندو سوییچ نیست و این کنسول با همان برچسب قیمت سابق به فروش می‌رسد.

پس از شکست سنگین Wii U، بالاخره در سال ۲۰۱۷ نینتندو کنسول جدید خود را روانه بازار کرد. کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ که مهمترین و شاخص‌ترین ویژگی آن نیز در نام آن خلاصه می‌شود،‌ توانست نظر مثبت منتقدین و گیمرها را به خود جلب کند. نینتندو نیز با انتشار بازی‌های بزرگی برای سوییچ و همینطور پشتیبانی استودیوهای بازی‌سازی از آن، این کنسول هیبریدی توانست سود مالی زیادی را نصیب شرکت نینتندو کند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که پس از عرضه نسخه جدید سوییچ یعنی نینتندو سوییچ لایت، فروش کلی نینتندو سوییچ از مرز ۴۱ میلیون دستگاه نیز عبور کرد. حال اما با نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس و همچنین روز بلک فرادی، بسیاری منتظر اعلام قیمت‌های ویژه و ارزان شده این کنسول جذاب بودند که به نظر می‌رسد فعلا نباید منتظر تحقق آن باشیم. برای اطلاع از آخرین قیمت نینتندو سوییچ کلیک کنید.

در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، شونتارو فوروکاوا، مدیرعامل نینتندو در گزارش ۶ ماهه مالی نینتندو، به‌صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت در نظر دارد تمام محصولات خود به‌ویژه نینتندو سوییچ و هرآنچه مربوط به آن است را فعلا با برچسب قیمت فعلی و همچون گذشته به‌فروش برساند.

البته باید توجه داشته باشید که این سیاست نینتندو برای اولین بار نیست که رخ داده است و معمولا در زمانی که اکثر شرکت‌ها قیمت‌های محصولات خود را کاهش داده‌اند، نینتندو همچنان اعتقادی به این کار ندارد. پس اگر قصد خرید نینتندو سوییچ را دارید، باید بدانید که حداقل تا یک سال آینده خبری از کاهش قیمت آن نیست.

حال باتوجه به نزدیک شدن روز جمعه سیاه در امریکا و همچنین تعطیلات کریسمس، باید دید این سیاست نینتندو می‌تواند ضرر زیادی از نظر فروش به شرکت وارد کند یا همچنان سوییچ با سرعت به فروش خوب خود ادامه خواهد داد. لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده