نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶

اولین پوستر فیلم Fantasy Island منتشر شد

شرکت سونی پیکچرز و بلوم هاوس اولین پوستر رسمی فیلم Fantasy Island با بازی مایکل پنیا و مایکل روکر را منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی فیلم Fantasy Island (جزیره فانتزی) منتشر شده است. به نقل از BloodyDisgusting، در این پوستر که اخیرا شرکت سونی پیکچرز و استودیوی فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse) آن را منتشر کرده‌اند، شاهد حضور شخصیتی نیستیم و در واقع از نمای بالای جزیره اتفاقات این فیلم فیلم ترسناک قابل مشاهده است که یک هواپیمای کوچک و شعار نیز در آن دیده می‌شود. همچنین به‌نظر می‌رسد که طی امروز ممکن است شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Fantasy Island باشیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Fantasy Island

طبق خلاصه داستان منتشر شده، فیلم Fantasy Island داستان آقای روارک با بازی مایکل پنیا را دنبال می‌کند که باعث می‌شود رویاهای پنهانی میهمانان خوش‌شانس او در این استراحتگاه لوکس، اما دور افتاده استوایی محقق شود. بااین حال، زمانی که رویاهای فانتزی به کابوس تبدیل می‌شود، میهمانان باید اسرار جزیره را حل کنند تا دوباره به زندگی خود بازگردند. این فیلم ترسناک فراطبیعی و فانتزی اقتباسی از سریالی به همین نام اثر جین لویت است که نسخه سینمایی آن ظاهرا تفاوت زیادی با منبع اقتباسش دارد. 

مایکل پنیا، لوسی هیل، مگی کیو، پورتیا دوبلدی، جیمی او. یانگ، رایان هانسن، مایکل روکر، شارلوت مک کینی، پریسا فیتز-هنلی و آستین استول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantasy Island حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم جزیره فانتزی بر عهده جف وادلو بوده است و او به‌همراه جیلیان جاکوبز و کریس روچ، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Fantasy Island برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده