نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

نیل گیمن از برنامه برای ساخت فصل دوم سریال The Sandman خبر داد

نیل گیمن در مصاحبه جدید خود فاش کرد که تیم تولید در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فصل دوم سریال The Sandman نیز هستند.

ماه تیر امسال بود که شبکه نت فلیکس از همکاری با دی سی کامیکس (DC Comics) برای ساخت سریال The Sandman (سندمن) خبر داد که گفته می‌شود این سریال قرار است پرهزینه‌ترین سریال اقتباس شده از کامیک‌های DC باشد. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که پیش از تولید و انتشار فصل اول، ممکن است به ساخت فصل دوم این سریال نیز چراغ سبز نشان داده شود. در مصاحبه با RadioTimes، نیل گیمن، خالق مجموعه کامیک سندمن تایید کرد که او به‌همراه دیوید اس گویر با سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Blade II (بلید ۲)، فیلم Batman Begins (بتمن آغاز می‌کند) و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و آلن هاینبرگ با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) که شورانرهای سریال هستند، برای یک فصل ۱۱ قسمتی برنامه‌ریزی کرده‌اند و چیزی نیز قرار نیست جلودار آن‌ها باشد. او همچنین فاش کرد که آن‌ها از هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای نوشتن فیلمنامه فصل دوم هستند. گیمن گفت:

به‌تازگی ما نوشتن فیلمنامه قسمت اول را تمام کرده‌ایم که هر سه نفر ما که شامل من، هاینبرگ و گویر می‌شود، در آن سهیم بودیم. ما دو فصل اول را ترسیم و بررسی کرده‌ایم و بنابراین خواهیم دید که بعد از آن چه اتفاقاتی را شاهد خواهیم بود.

پیش از این قرار بود جوزف گوردون لویت فیلم The Sandman با بازی و کارگردانی خود برای نیولاین سینما را تولید کند، اما در نهایت او از این پروژه جدا و ساخت این فیلم رسما لغو شد. سریال The Sandman قرار است یکی از سریال‌های پر هزینه و کامیک بوکی شبکه Netflix باشد که از دیگر سریال‌های کامیک بوکی این سرویس استریم می‌توان به سریال The Umbrella Academy (آمبرلا آکادمی) اشاره کرد که برای فصل دوم تمدید شده است. همچنین نتفلیکس در حال همکاری با مارک میلار برای ساخت سریال Jupiter's Legacy (میراث ژوپیتر) و سریال The Magic Order (فرقه جادو) است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده