نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹

آپدیت نسخه نینتندو سوییچ بازی Bloodstained: Ritual of the Night به‌منظور رفع مشکلات آن منتشر شد

پس از اینکه نسخه نینتندو سوییچ بازی Bloodstained: Ritual of the Night با مشکلات فراوانی عرضه شد، حال پس از چهار ماه تیم سازنده به‌منظور بهبود باگ‌ها و مشکلات آن به‌روزرسانی جدیدی را منتشر کرد.

بازی مترویدوینیای Bloodstained: Ritual of the Night اثر جدید کوجی ایگاراشی افسانه‌ای، بالاخره در تاریخ ۲۸ خرداد برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و با یک هفته تاخیر در تاریخ چهارم تیر ماه به‌صورت رسمی برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار شد. متاسفانه نسخه سوییچ بازی برخلاف سایر نسخه‌ها، دارای مشکلات فراوانی بود و نتوانست انتظارات علاقه‌مندان را برطرف کند. انتقادها تا جایی پیش رفت که حتی استودیوی 505 گیمز (505Games) به‌عنوان ناشر بازی ضمن تایید آن، تاکید کرد که به‌زودی آپدیتی با هدف رفع این مشکلات عرضه خواهد شد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، بالاخره پس از حدود چهار ماه تیم سازنده به‌روزرسانی مدنظر را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرد.

به‌روزرسانی ۱.۰۳ که از امروز در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفته، تمرکز ویژه‌ای روی برطرف کردن لگ‌های بازی، بهبود گرافیک بصری و همچنین کاهش مدت زمان لود آن دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده باگ‌هایی که در Bloodstained: Ritual of the Night شاهد آن‌ها بودیم، با انجام این به‌روزرسانی کاملا برطرف شده‌اند و کنترل بازی نیز بهبود یافته است. مشکلات مربوط به ناپایدار بودن بازی که باعث انتقاد گیمرها نیز شده بود و مخصوصا مواقعی که به‌عنوان مثال از قفسه کتاب‌ها، کتابی را مطالعه می‌کردید، اتفاق می‌افتاد حل شده است. در انتها نیز طبق ادعای تیم سازنده، آپدیت ۱.۰۳ بازی مدت زمان لودینگ آن را تا ۷۰ درصد کاهش می‌دهد.

تمام این بهبودهای صورت گرفته به این منظور است که نسخه سوییچ بازی Bloodstained: Ritual of the Night از نظر کیفیت تا حد ممکن به سایر نسخه‌های آن نزدیک‌تر شود.

باتوجه به اینکه به‌روزرسانی ۱.۰۳ بازی اکثر مشکلات موجود را برطرف کرده است، می‌توان امیدوار بود که از آپدیت‌های بعدی تجربه کاربران نسخه سوییچ بازی به‌مراتب بهتر از گذشته شود و نهایتا شاهد یک محصول باکیفیت و لذت‌بخش باشیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده