نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

ابراز تمایل سازنده Bloodstained: Ritual of the Night به ساخت نسخه‌های بیش‌تر از آن

کوجی ایگاراشی، تهیه‌کننده و سرپرست تیم توسعه Bloodstained: Ritual of the Night بر این باور است که این بازی می‌تواند شروع یک مجموعه باشد. 

کوجی ایگاراشی یکی از بازیسازان مطرح ژاپنی است که مخصوصا طرفداران سری Castlevania کاملا با وی آشنا هستند. ایگاراشی پس از حضور در تیم توسعه بازی‌های بزرگی مثل Castlevania: Symphony of the Night، چندی پیش بازی جدید خودش یعنی بازی Bloodstained: Ritual of the Night را روانه بازار کرد. ایگاراشی سرپرستی تیم ساخت این بازی و همینطور تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت و با اینکه بازی در زمان عرضه مخصوصا مشکلاتی فنی روی نسخه سوییچ داشت، اما در مجموع توانست حس و حال نسخه‌های خوب سری کسلوینیا را برای طرفداران این سبک تداعی کند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، ایگاراشی اعلام کرده که Bloodstained: Ritual of the Night پتانسیل این را دارد که نسخه اول یک مجموعه باشد و در آینده شاهد نسخه‌های بیش‌تری از این سری باشیم. 

ایگاراشی در مصاحبه با گیم‌اینفورمر، اعلام کرده که پس از نسخه فرعی Curse of the Moon که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و همچنین Ritual of the Night، حال Bloodstained حکم یک IP ارزشمند را دارد که زمان و هزینه زیادی برای آن صرف شده است و حال به‌عنوان اثری دیده می‌شود که می‌تواند تبدیل به یک مجموعه شود. وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش، به مشکلات فنی بازی روی کنسول سوییچ اشاره داشت و اعلام کرد که انتظار نداشت بازی دچار چنین مشکلاتی شود اما یک سری مشکلات رخ دادند که تیم سازنده هم نتوانسته بودند آن‌ها را پیش‌بینی کنند. 

به هر حال ساخته جدید ایگاراشی، بازی موفقی بود و زومجی هم در بررسی بازی Bloodstained: Ritual of the Night، نمره ۸.۵ را برایش در نظر گرفت که در ادامه، می‌توانید خلاصه‌ای از بررسی بازی را بخوانید:

ساخته‌ی جدید ایگاراشی را می‌توان محصولی بسیار لذت‌بخش و بی‌نهایت سرگرم‌کننده دانست. تنوع بالای گیم‌پلی، سلاح‌ها و آیتم‌های پرتعداد و محیطی وسیع برای گشت و گذار همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا تجربه‌ی سی الی چهل ساعته‌ی لذت‌بخشی را برای بازیکنان فراهم کنند. هرچند متاسفانه اثر جدید ایگاراشی را نمی‌توان بازی بی‌عیب و نقصی دانست. عدم توجه به داستان بازی و شخصیت‌پردازی کاراکترها، تا حدودی از بار جذابیت بازی کم کرده است. از آن‌طرف استفاده‌ی تمام و کمال از المان‌های شناخته شده‌ی دنیای کسلوینیا، گویا بیش‌تر از آن‌که به سود بازی بلاداستیند تمام شود، به ضررش تمام شده است. بلاداستیند فاقد آن حال و هوای منحصر به فردی است که همگان انتظارش را می‌کشیدند. متاسفانه ایگاراشی، با تمام تلاشی که کرده است، نتوانسته جادوی سیمفونی را باری دیگر تکرار کند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده