نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵

Outlast جدیدی احتمالا در دست ساخت قرار دارد

با توجه به توییت استودیوی Red Barrels به نظر می‌‌رسد که بازی Outlast 3 به‌زودی رونمایی شود.

طبق آخرین اخبار بازی و همزمان با رویداد هالووین، استودیو Red Barrels خالق سری Outlast، تصویری مرموز را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده‌ است که به‌ نظر می‌رسد به بازی جدیدی از این سری (احتمالا Outlast 3) اشاره می‌کند. 

در توییتی که استودیوی Red Barrels منتشر کرده است، شاهد تصویری مرموز از دو دست در هم گره خورده هستیم که عبارت «جایی که آزادی به پایان می‌رسد» در پایین آن به چشم می‌خورد. تنها توضیحی که این استودیو در توییت خود راجع به این عکس منتشر کرده جمله‌ی کوتاهی است با مضمون این که به‌زودی از سوی این استودیو یک رونمایی رخ خواهد داد. 

Outlast 3

عکس منتشر شده کاملا فضای بازی‌های سری Outlast را تداعی می‌کند. جزییات زیادی از این تصویر در بازی‌ها نیز به چشم می‌خورند که با اندکی توجه به قالب رنگی آن می‌توان بیشتر به این موضوع پی برد. با در نظر گرفتن این که از انتشار بازی Outlast 2 بیش از ۲ سال می‌گذرد، اکنون می‌تواند زمان مناسبی برای استودیو Red Barrels باشد تا از نسخه‌ی سوم این مجموعه رونمایی کند. 

چندی پیش اعلام شد که بازی Outlast 2 این ماه برای دارندگان اشتراک پلی‌استیشن پلاس، رایگان خواهد بود. با در نظر گرفتن این خبر احتمال معرفی نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه بسیار بالاتر می‌رود چرا که رایگان کردن این بازی نه‌تنها دوباره نام این سری را روی زبان‌ها می‌اندازد، بلکه مخاطبان جدیدی را به این مجموعه می‌آورد که این موضوع فضای مورد نیاز برای معرفی نسخه‌ی جدید را محیا می‌کند. 

با این حال تا معرفی رسمی بازی توسط استودیوی سازنده نمی‌توان از موضوعی مطمئن بود اما با توجه به توییت منتشر شده، به‌زودی اخبار بیشتری از استودیوی Red Barrels و احتمالا سری Outlast منتشر خواهند شد که به محض انتشار، سایت زومجی در کمترین زمان ممکن آن را به اطلاع شما خواهد رساند.

نظر شما راجع به ساخته شدن نسخه‌ی جدیدی از سری Outlast چیست؟ آیا از هواداران این مجموعه هستید؟ شما می‌توانید انتظارات خود از نسخه‌ی جدید این سری را با ما در میان بگذارید. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده