نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴

بازی‌های رایگان ماه نوامبر ۲۰۱۹ پلی استیشن پلاس

کاربران پلی‌استیشن پلاس، قادر خواهند بود در ماه نوامبر بازی‌های Nioh و Outlast 2 را رایگان تجربه کنند. 

با نزدیک شدن به روز‌های پایانی ماه اکتبر، سونی اسامی بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه آینده یعنی نوامبر را اعلام کرده که بر اساس آن، شاهد بازی‌های مشهوری برای این سرویس هستیم. طبق اعلام سونی و در جدید‌ترین اخبار بازی، کاربران پلی استیشن 4 که اشتراک پلاس خریداری کرده‌اند، در این ماه می‌توانند دو بازی Nioh و Outlast 2 را رایگان تجربه کنند. 

هر دو این بازی‌ها از تاریخ ۱۴ آبان به صورت رایگان قابل دانلود خواهند بود. Nioh ساخته استودیو تیم نینجا است که از حیث ساختاری شباهت‌هایی با سری سولز داشته و مثل آن درجه سختی بالایی دارد. با این حال Nioh یکی از آن بازی‌های الهام‌گرفته از سری سولز است که هویت منحصربه‌فرد خودش را هم دارد و با بردن بازیکنان به ژاپن لذت کشتار دشمنان با کاتانا را برای‌شان فراهم می‌کند. برای آشنایی بیش‌تر می‌توانید بررسی بازی Nioh را در زومجی بخوانید. 

اما دومین بازی رایگان نوامبر هم Outlast 2 است که بی‌شک می‌توان از آن به‌عنوان یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر یاد کرد؛ بازی ساخته استودیو رد برلز که در آن بازیکنان در نقش یک خبرنگار بازی را شروع می‌کنند. پس از سقوط هلی‌کوپتر این فرد و همسرش در یک روستا، وی باید به دنبال همسرش بگردد که توسط یک گروه افراطی زندانی شده است. اما این ماجراجویی به همین سادگی‌ها هم نیست و ترس و وحشتی باورنکردنی در انتظار شخصیت اصلی بازی هستند که در برابر تمام تهدید‌ها، وسیله خاصی هم برای دفاع از خودش ندارد. بررسی بازی Outlast 2 هم قبلا در زومجی منتشر شده است. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده