نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۹

سونی دوباره تاکید کرد که بازی Ghost of Tsushima برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد

با وجود انتشار اطلاعات زیادی از پلی استیشن 5، سونی بر عرضه بازی Ghost of Tsushima روی PS4 تاکید دارد.

تقریبا یک سال از زمانی که اطلاعات جدیدی از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد، می‌گذرد و این بازی از آن زمان در سکوت خبری به سر می‌برد. این بازی انحصاری استودیو Sucker Punch هنوز تبلیغات گسترده‌ی خود را شروع نکرده است و شرکت سونی فعلا روی انتشار و تبلیغ دو بازی بزرگ دیگر خود یعنی The Last of Us Part 2 (که چندی پیش تاریخ انتشار آن نیز معلوم شد) و بازی مورد انتظار هیدئو کوجیما یعنی Death Stranding (که به‌زودی منتشر می‌شود) تمرکز کرده است. به این ترتیب خیلی از طرفداران به انتشار بازی روی پلی‌ استیشن 4 شک دارند و گمان می‌کنند که این بازی یکی از بازی‌های انحصاری کنسول بعدی سونی باشد.

حال طبق آخرین اخبار بازی، شرکت سونی اعلام کرده است که بازی همچنان قرار است روی پلی‌استیشن 4 عرضه شود و شایعه‌ی منتقل شدن این بازی از پلی‌استیشن 4 به PS5 صحت ندارد. به تازگی جیم رایان اطلاعات زیادی را از پلی‌ استیشن 5 منتشر کرده است اما در میان صحبت‌های خود، بازی دیگر تایید کرد که مقصد بازی Ghost of Tsushima همچنان پلی‌استیشن 4 است.

با این که اطلاعات بسیار زیادی راجع به پلی‌استیشن 5 وجود دارد که دوست دارم آن‌ها را در سال آتی به اشتراک بگذارم، همچنان بازی‌های بسیار بزرگ زیادی در راه پلی‌استیشن 4 هستند که شامل Death Stranding ،The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima می‌شوند.

تایید مجدد عرضه‌ی بازی Ghost of Tsushima برای پلی‌استیشن 4 قطعا خوشحال کننده است. با این حال، اصلا بعید نیست که پس از عرضه‌ی پلی‌استیشن 5 در سال آینده، سونی به فکر انتشار نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی‌های انحصاری خود برای کنسول مذکور بیفتد. سونی قبلا نیز با انتشار نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی The Last of Us برای پلی‌استیشن 4 به خوبی توانست قدرت این کنسول را به نمایش بگذارد. با توجه به این‌ که بازی The Last of Us Part 2 و Death Stranding و احتمالا Ghost of Tsushima با فاصله‌ی زمانی کمی نسبت به عرضه‌ی نسل پنجم کنسول‌های پلی‌استیشن عرضه می‌شوند، بنابرانی ممکن است تا دوباره سونی به چنین سیاستی روی آورد و تمامی این بازی‌ها را با کیفیت بهبود یافته، روی پلی‌استیشن 5 نیز عرضه کند.

به احتمال زیاد سونی پس از عرضه‌ی دو بازی بزرگ خود یعنی Death Stranding و The Last of Us Part 2 به سراغ بازی استودیو ساکر پانچ برود و کمپین تبلیغاتی آن را شروع کند و امید زیادی می‌رود که به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن (به خصوص تاریخ عرضه) منتشر شود. بازی Ghost of Tsushima در جریان کنفرانس خبری شرکت سونی در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و توانست با نمایشی از گیم‌پلی خود در سال بعد، طرفداران زیادی برای خود پیدا کند.

در پایان شما می‌توانید نظر خود را راجع به عرضه‌ی بازی Ghost of Tsushima روی پلی‌استیشن 4 با ما در میان بگذارید و از انتظارات خود از این بازی برای ما بگویید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده