نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Ghost of Tsushima بدون پخش تریلر و اطلاعات جدید در TGS 2019 حاضر خواهد بود

مثل سال گذشته، ساخته‌ی مورد انتظار ساکرپانچ یعنی Ghost of Tsushima در توکیو گیم شو حاضر خواهد بود اما هیچ تریلر و اطلاعات جدیدی از آن منتشر نخواهد شد.

یکی از حرکات نسبتا عجیب سونی طی این چند سال، فاصله‌ی شدیدا زیاد معرفی و عرضه‌ی تعداد از بازی‌های مورد انتظارش بود. سونی دو بازی The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima را به‌ترتیب در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ معرفی کرد. پس از آن در سال ۲۰۱۸ گیم‌پلی این بازی‌ها را نمایش داد و هنوز که هنوز است،‌ هیچ اطلاعات جدیدی از آن‌ها را در دسترس قرار نداده است و درحالی که فاصله‌ی کمی تا انتشار Death Stranding داریم، هنوز تاریخ انتشار این دو انحصاری بزرگ سونی مشخص نیست! البته که اعضای استودیو ناتی‌داگ هر چند وقت یک‌بار اطلاعات مختلفی را از مراحل ساخت بازی با گیمرها به‌اشتراک می‌گذارند اما بازی Ghost of Tsushima مدت‌ها است که ساختش در سکوت محض پیگیری می‌شود و استودیو ساکرپانچ حتی به‌شایعات عرضه‌ی این بازی شدیدا مورد انتظار برای پلی استیشن 5 (و مواردی از این دست) هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

Ghost of Tsushma

از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ سپتامبر امسال (۲۱ تا ۲۴ شهریور) رویداد توکیو گیم شو (Tokyo Game Show یا TGS) رسما آغاز می‌شود و کنار تمرکز ویژه‌ی اخبار بازی‌ها روی این رویداد، استودیوهای بازی‌سازی هم لیست آثاری را که به‌این رویداد ارسال کرده‌اند به‌صورت عمومی منتشر می‌کنند. از آنجایی که رویداد نام‌برده در ژاپن برگزار می‌شود،‌ می‌توان انتظار حضور گسترده‌ی سازنده‌های ژاپنی را داشت. کمپانی سونی هم مثل هرسال قرار است حضوری گسترده را در این رویداد داشته باشد و فهرست بازی‌هایی را که قرار است در رویداد نام‌برده به‌نمایش در بیاورد منتشر کرده است. در این فهرست، نام بازی Ghost of Tsushima را می‌بینیم که در بخش «پخش تریلر» قرار دارد. این مسئله باعث شد تا شایعه‌ی پخش تریلر جدید بازی در توکیو گیم شو بیشتر از قبل قوت بگیرد اما مسئول ارتباطات استودیو ساکرپانچ این شایعه را تکذیب و اعلام کرد که امسال هم قرار نیست در توکیو گیم شو، شاهد انتشار تریلر و اطلاعاتی جدید از بازی مورد انتظار ساکرپانچ باشیم. اندرو گلدفارب، مسئول ارتباطات عمومی ساکرپانچ در پاسخ به‌سوال یک هوادار در توییتر پیرامون پخش تریلر جدید بازی، چنین گفت:

فکر می‌کنم در غرفه‌ی سونی همان تریلرهای قبلی پخش شوند. برنامه‌ای برای توکیو گیم شو نداریم.

در توکیو گیم شو امسال نمایش‌هایی کاملا جدید از گیم‌پلی بازی‌های Final Fantasy VII، Nioh 2، Call of Duty Modern Warfare و Death Stranding پخش خواهد شد. با توجه به‌مطلبی که خوانیدم،‌ سونی توکیو گیم شو امسال را هم بدون انتشار خبری جدید از ساخته‌ی سامورایی‌محور خود یعنی Ghost of Tsushima خواهد گذراند. باید صبر کنیم و ببینیم که در رویدادهای بعدی که سونی احتمالا برگزارشان خواهد کرد، چه اطلاعاتی از این ساخته‌ی مورد انتظار در دسترس قرار خواهد گرفت. Ghost of Tsushima در تاریخی نامشخص راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده