// دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی The Real Juggle

در جدیدترین مقاله‌ی معرفی بازی‌های موبایل، به سراغ یک بازی‌ فانتزی به نام The Real Juggle که یک بازی آرکید و ورزشی است، رفته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

دنیای گیم در پلتفرم موبایل، بیشتر میزبان بازی‌هایی است که قابلیت بازی در هر زمان و مکانی را دارند و برای گذراندن اوقات فراغت یا انتظار مناسب هستند؛ بازی‌هایی با ایده‌های ساده و گیم‌پلی درگیر کننده که به راحتی با یک دست و لمس‌های عادی و کوتاه کنترل می‌شود. بازی جذاب The Real Juggle جدیدترین ساخته‌ی استودیو Lion Studios است که پیشتر در زومجی بازی‌های دیگری از این استودیو مانند Happy Glass را معرفی کرده بودیم. بازی The Real Juggle یک بازی آرکید و ورزشی رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است که توانسته از بین ۳۰ هزار رای میانگین امتیاز ۴.۷ ستاره را کسب کند که نشانگر سرگرم کنندگی بالای این بازی است. بازیکنان می‌توانند این بازی اندروید و آیفون را به طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی دریافت کنند که همین موضوع باعث شده تا حضور تعداد زیادی تبلیغات ویدیویی را در بین مراحل بازی، در بالا و پایین نمایشگر و هرجایی که ممکن بود برای تبلیغات استفاده شود، شاهد باشیم. البته بازیکنان می‌توانند برای خلاص شدن از شر تبلیغات و دریافت ۳۰ هزار سکه، مبلغ ۲.۹۹ دلار را بپردازند. زومجی به‌صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

بازی Real Juggle
بازی Real Juggle
بازی Real Juggle

بازی آیفون The Real Juggle یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌هایی است که در چند ماه اخیر به گوشی‌های هوشمند آمده است و با گیم‌پلی ساده و هیجان انگیز خود توانسته بازیکنان زیادی را به خود جلب کند. هدف بازیکنان در این بازی انجام حرکات Freestyle و نمایشی با توپ فوتبال است و بازیکنان با لمس‌های خود کنترل پای کاراکتر بازی را بر عهده دارند. روپایی زدن، ثابت نگه داشتن توپ روی پا و حرکات دیگر از جمله حرکاتی هستند که بازیکنان باید در مراحل بازی The Real Juggle انجام بدهند. هر مرحله از این بازی دارای هدف مشخصی مانند تعداد مشخصی روپایی یا نگه داشتن توپ به مدت چند ثانیه است و با گذراندن چند مرحله‌ی جدی، مراحل Bonus وجود دارند که برای جمع‌آوری سکه‌ها استفاده می‌شوند.

بازی The Real Juggle یک بازی موبایل سرگرم کننده است که با ارائه‌ی محتوای متنوع و هیجان انگیز بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده است

در بازی The Real Juggle شاهد حضور حالت‌های مختلفی هستیم که به گیم‌پلی بازی تنوع خاصی می‌دهد. به جز مراحل پشت‌سرهم بازی، بخش Challenge نیز بسیار سرگرم کننده است و بازیکنان می‌توانند در سه بخش Hoops ،Bricks و Windy Day به ثبت رکورد بپردازند. در بخش Bricks بازی به یک بازی نوستالژیک تبدیل می‌شود که بازیکنان باید با ضربات توپ آجرهای بالای صفحه را بشکنند. در بخش Hoops بازیکنان باید با مهارت خود توپ را به داخل سبد‌های بسکتبال بیندازند و در بخش Windy Day، باید با مقاومت در مقابل جریان شدید باد توپ را کنترل کنند و مانع زمین خوردن آن شوند.

در بخش گرافیکی بازی دارای جذابیت‌های خاصی است و تنوع شخصی سازی کاراکتر اصلی بازی بسیار بالا است. سه محیط برای انجام حرکات نمایشی در نظر گرفته شده است و بازیکنان می‌توانند ظاهر، لباس‌های ورزشی و کفش و توپ را با پرداخت مقدارهای مشخصی از سکه‌های جمع‌آوری شده تغییر دهند. با اینکه بازی The Real Juggle دارای لایسنس رسمی نیست اما بازیکنان می‌توانند با بازیکنانی که شبیه محمد صلاح از لیورپول یا گرت بیل از رئال مادرید هستند، به بازی کردن بپردازند. همچنین لباس‌هایی از تیم‌های بارسلونا و یوونتوس نیز در بازی وجود دارد و بازیکنان می‌توانند با پیراهن تیم مورد علاقه‌ی خود حرکات نمایشی انجام دهند. بازی از فیزیک خوب و انیمیشن‌های مناسبی استفاده می‌کند که تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر نیز کرده است.

بازی Real Juggle
بازی Real Juggle
بازی Real Juggle

بازی The Real Juggle از آن دسته بازی‌های سرگرم کننده است که به خوبی بازیکنان را به چالش می‌کشد و بازیکنان می‌توانند یک بازی آرکید و ورزشی سرگرم کننده را روی گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌های خود به طور رایگان تجربه کنند.

دانلود بازی The Real Juggle


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده