نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Happy Glass؛ چالش پر کردن لیوان آب

در بازی موبایل Happy Glass وارد چالش جدیدی خواهید شد و با حل پازل‌های مختلف یک لیوان آب را پر خواهید کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های معمایی در گوشی‌های موبایل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. به طوری‌که شاهد بازی‌های موبایل بسیار با کیفیت و درجه یکی از این سبک در گوشی‌های هوشمند بوده‌ایم. استودیو Lion Studios بازی موبایل Happy Glass را توسعه داده که یکی از بازی‌های خلاقانه در سبک پازل است. این بازی اندروید و آیفون سراغ قوانین فیزیک رفته است و باید با طراحی درست مسیر انتقال آب، یک لیوان را پر از آب کنیم. با معرفی بازی موبایل Happy Glass همراه زومجی باشید.

معماهای بازی چالش جدیدی را برای بازیکن ایجاد کرده است

بازی اندروید Happy Glass یک بازی پازلی است که مکانیزم ساده‌ای در گیم‌پلی خود دارد. روند بازی به این‌گونه است که یک لوله آب و یک لیوان آب خالی در محیط بازی قرار داده شده است؛ بازیکن با مدادی که به عنوان یک ابزار در اختیار دارد، باید مسیری را ترسیم کند که آب لوله به سمت لیوان آب حرکت کند و لیوان را پر از آب کند. زمانی که لیوان پر شد و لیوان چهره خوشحالی به خود بگیرد، مرحله به پایان به می‌رسد و بازیکن ستاره دریافت خواهد کرد. هر مرحله موانع و چالش‌های گوناگونی دارد که انتقال آب به لیوان را دشوار می‌کند و بازیکن به فکر کردن برای ترسیم درست مسیر نیاز پیدا می‌کند. چالش اصلی تمامی مراحل، محدودیت خط‌کشی برای ترسیم مسیر آب است. به طوریکه بازیکن هرچه مسیر را طولانی‌تر ترسیم کند، از ستاره نهایی پایان مرحله کم خواهد شد. نکته‌ای که در بازی وجود دارد، این است که بازیکن می‌توان در طول ریختن آب مسیر ترسیمی خود را تصحیح کند. بیش از ۱۰۰۰ مرحله برای بازی آیفون Happy Glass طراحی شده است که هرکدام معماهای جذاب و چالش برانگیزی دارد. لازم به ذکر است که در آینده نیز مراحل جدیدی به این بازی موبایل اضافه خواهد شد.

Happy Glass

Happy Glass

Happy Glass

اگر بازیکن در مرحله‌ای دچار مشکل شود، حالت راهنما که در بازی با نام Hint شناخته می‌شود، وجود دارد. این حالت به بازیکن کمک می‌کند که چگونه مرحله مورد نظر را سپری کند. حالت Hint نیاز به پرداخت سکه دارد که بازیکن برای جمع‌آوری سکه از طریق چند راه می‌تواند سکه تهیه کند. اولین راه، مراحل چالش روزانه است که حالتی رکوردی دارد؛ بازیکن در این مراحل باید یک سری کار را با لیوان آب انجام دهد و با انجام هرچه بیشتر آن کار، سکه دریافت خواهد کرد. به عنوان مثال در چالش پرتاب لیوان، بازیکن باید لیوان را طوری پرتاب کند که موقع فرود، لیوان برروی زمین چپ نکند و آب داخل آن نریزد. دومین راه، تماشای تبلیغات داخل بازی است که پس از تماشای تبلیغات، بازیکن مقداری سکه دریافت خواهد کرد. و در آخر، سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن می‌تواند با پول واقعی، سکه خریداری کند.

بیش از ۱۰۰۰ مرحله در بازی Happy Glass وجود دارد

بازی موبایل Happy Glass دارای گرافیکی ساده و دوبعدی است؛ گرافیک بازی را می‌توان به این خاطر ساده انگاشت که بازیکن تمرکز بیشتری برروی پازل‌ها داشته باشد و بتواند راحت‌تر مراحل را سپری کند. این بازی از موسیقی خوبی برخوردار است که روی محیط بازی به خوبی نشسته است. در کل، بازی Happy Glass از نظر فنی نمره قبولی را دریافت می‌کند. همچنین، برای پوسته و لیوان‌ها پوسته‌هایی در بازی تعبیه شده است که بازیکن می‌تواند با سکه آنها را خریداری کند و لیوان و مداد خود را شخصی‌سازی کند.

Happy Glass

Happy Glass

Happy Glass

بازی Happy Glass یک اثر درجه یک و جذاب است که می‌تواند طرفداران بازی‌های سبک معمایی را راضی کند. معماهای چالش‌برانگیز آن باعث شده است این بازی جزو آثار خوب این سبک از بازی قرار بگیرد. این بازی موبایل هم‌اکنون برروی سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین این بازی زیبا را دانلود کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Happy Glass


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده