نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸

اولین تیزر و تصاویر سریال Devs منتشر شد

سرانجام شبکه FX در نمایشگاه کامیک کان نیویورک اولین تیزر و تصاویر سریال Devs، اثر جدید الکس گارلند، کارگردان فیلم Annihilation را منتشر کرد.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر و تیزر رسمی سریال Devs (سازندگان) منتشر شده است. در طول نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، شبکه FX سرانجام اولین تصاویر و تیزر این سریال علمی تخیلی را منتشر کرده که در تیزر آن با شخصیت لیلی چن و فارست آشنا می‌شویم و حاوی تصویر رسمی نیست. وظیفه ساخت و کارگردانی این مینی سریال بر عهده الکس گارلند، کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون فیلم EX Machina (اکس ماکینا) و فیلم Annihilation (نابودی) بوده است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

سریال Devs داستان یک مهندس کامپیوتر جوان به نام لیلی چن با بازی سونویا میزونو، را دنبال می‌کند که مخفیانه در حال تحقیق درباره  شرکت Amaya، یک شرکت تکنولوژی پیشرفته واقع در سانفرانسیسکو است که به اعتقاد او، این شرکت در مرگ نامزدش دست داشته است. فارست با بازی نیک آفرمن، مدیرعامل شرکت آمایا است که دغدغه‌اش، توسعه پروژه مخفی شرکت است که از هیچ تلاشی برای موفقیت آن چشم‌پوشی نمی‌کند. علاوه بر تیزر، اولین تصاویر رسمی سریال Devs نیز منتشر شده که در این تصاویر نیز تنها شاهد حضور لیلی چن و فارست هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

سریال Devs

سریال Devs

سریال Devs

سونویا میزونو، نیک آفرمن، جین ها، زک گرنیر، استفن مکنلی هندرسون، کیلی اسپنی، کارل گلاسمن و آلیسون پیل، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Devs حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال علمی‌تخیلی در ۸ قسمت تولید شده و پخش آن قرار است از بهار سال ۲۰۲۰ از شبکه FX آغاز شود. همچنین در جریان یک پرسش و پاسخ در نیویورک، گارلند در مورد اینکه چرا تصمیم گرفت تا به تلویزیون بیاید و سریال Devs را تولید کند، توضیحاتی را به اشتراک گذاشت و گفت که احساس کرده است تلویزیون می‌تواند خانه بهتری برای او و اثر جدیدش باشد و او به دنبال ساخت یک برنامه هشت ساعتی بود که تنها در تلویزیون این امر امکان پذیر بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده