نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵

تریلر بازطراحی دنباله بازی Zelda: Breath of the Wild برای نینتندو 64 منتشر شد

پس از اینکه نینتندو در E3 امسال ساخت دنباله بازی Zelda: Breath of the Wild را با تریلری تایید کرد، حال طراح خلاقی آن ویدیو را برای نینتندو 64 بازطراحی کرده است.

تا امروز شاهد عرضه نسخه‌های ریمیک یا بازسازی شده آثار مختلفی بوده‌ایم؛ بازی‌های کلاسیکی که برای انتشار نیاز به بهبودهایی در بخش‌های گوناگونی دارند. در همین راستا از آخرین نسخه‌‌های ریمیک ساخته شده بازی‌های قدیمی می‌توان به بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening اشاره کرد که توانسته علاوه‌بر اینکه یادآور نسخه اصلی خود باشد، بلکه به‌عنوان یکی از بهترین‌ بازی‌های چند وقت اخیر نیز به حساب آید.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که نینتندو در مراسم E3 2019 شگفتی بزرگی را برای طرفداران خود تدارک دیده بود و کار روی ساخت نسخه دوم و دنباله بازی موفق و محبوب خود یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را برای نینتندو سوییچ تایید کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، فردی خلاق تریلر معرفی آن را برای عرضه روی کنسول کلاسیک و خاطره انگیز نینتندو یعنی نینتندو 64 بازطراحی کرده است.

یکی از طراحان خلاق، با تغییراتی که روی تریلر معرفی بازی ایجاد کرده است، نشان می‌دهد که در صورتی که بازی برای نینتندو 64 نیز منتشر می‌شد، چه ظاهری داشت. شاید در نگاه اول این ایده و طراحی کمی عجیب به نظر برسد، اما کاملا می‌تواند برای طرفداران قدیمی این مجموعه، حس و حال آن دوران را به بهترین شکل ممکن زنده کند. در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

با توجه به اطلاعات منتشر شده، تمام طراحی‌های شخصیت‌ها، محیط و حالت‌های داخل ویدیو با دست طراحی شده‌اند. ویدیویی که مشاهده کردید در رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه تولید شده است. به گفته طراح آن، هدف و تلاش برای تولید گرافیکی شبیه بازی‌های Ocarina of Time و Majora’s Mask بوده است. اگر شما هم تریلر را تماشا کرده باشید، به این حقیقت اذعان دارید که تا حد زیادی طراح به هدف خود رسیده است و کاملا حال‌وهوای آن روزها را برای مخاطب خود تداعی می‌کند.

شاید جالب‌ترین قسمت این تریلر، نوشته آخر آن باشد. اگر ویدیویی را که نینتندو در رویداد خود به نمایش گذاشت دیده باشید، در انتهای آن عبارت «دنباله بازی در دست ساخت است» را مشاهده می‌کنید؛ حال اما در این ویدیوی بازطراحی شده، همانند نسخه اصلی، با نوشته‌ای روبه‌رو می‌شوید که در آن ذکر شده است که دنباله بازی در دست ساخت نیست.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده