نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸

اولین تصاویر رسمی سومین سریال دنیای The Walking Dead منتشر شد

شبکه AMC سرانجام اولین تصاویر رسمی سومین سریال دنیای مردگان متحرک را منتشر کرده که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی سریال هستیم.

مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری و تولید دومین اسپین‌آف سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) در ویرجینیا آغاز شده که در واقع این سریال قرار است سومین سریال این مجموعه محبوب از دنیای زامبی باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی سومین سریال مردگان متحرک منتشر شده است. شبکه AMC اولین تصاویر رسمی سومین سریال The Walking Dead را منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت‌های اصلی سریال است که این سریال قرار است داستان گروهی از بچه‌ها را دنبال کند که در دنیای آخر الزمانی و پر از زامبی باید بزرگ شوند که این تصاویر شامل تلاش آن‌ها برای بقا در این دنیای خطرناک نیز است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

سومین سریال The Walking Dead

سومین سریال The Walking Dead

همچنین AMC تایید کرد که سومین سریال مردگان متحرک قرار است دارای پنل در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال باشد که این پنل فردا برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود تریلر یا ویدیویی از سریال منتشر و از نام رسمی سریال نیز رونمایی شود. الکسا منصور، نیکولاس کانتو، آنت ماهندرو، هال کامپستن، نیکو ترترلا، جو هولت و علیا رویال، از جمله بازیگرانی هستند که در سومین سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. متیو نگرته، نویسنده ۲۳ قسمت از سریال اصلی و تهیه کننده با سابقه این مجموعه، به‌عنوان شورانر، تهیه کننده اجرایی و نویسنده در سومین سریال مردگان متحرک حضور دارد. 

فصل اول سومین سریال The Walking Dead قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در بهار سال ۲۰۲۰ از شبکه AMC منتشر شود. مدتی پیش اولین تیزر این سریال نیز منتشر شد که در آن با دنیا و شخصیت‌های این سریال بیشتر آشنا شدیم. همچنین پخش فصل دهم سریال The Walking Dead از تاریخ ۶ اکتبر امسال (۱۴ مهر) از شبکه AMC آغاز خواهد شد که مدتی پیش پخش فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) نیز به پایان رسیده بود. این سریال برای فصل ششم نیز تمدید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده