// دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۲

بازی Death Stranding در تابستان سال ۲۰۲۰ برای PC عرضه خواهد شد

صفحه‌ی رسمی کوجیما پروداکشنز در توئیتر رسما انتشار بازی Death Stranding روی کامپیوتر پس از سپری شدن زمانی چندماهه را تایید کرد.

از چندوقت قبل و باتوجه‌به شایعه‌های مطرح‌شده، خیلی‌ها می‌گفتند که DS یک بازی انحصاری زمانی برای برند پلی استیشن است و حتی مطابق گفته‌ی شخصی مطلع پس از شِش ماه برای پی سی منتشر می‌شود. البته آن‌هایی که اخبار این بازی را از مدت‌ها قبل دنبال می‌کردند، می‌دانند که در آخرین روزهای سال ۲۰۱۵ میلادی و تنها چند ساعت پس از تأسیس رسمی کوجیما پروداکشنز جدید گفته شد که اولین ساخته‌ی این استودیو برای PS4 و PC عرضه خواهد شد. اکنون هم در فاصله‌ی کمتر از یازده روز تا انتشار DS روی کنسول نسل هشتمی سونی، بالاخره با تایید رسمی استودیو پروسه‌ی شایعه‌پراکنی همگان در این‌باره تماما به پایان رسید.

از تمام اشخاصی که از ما و Death Stranding حمایت کردند، متشکریم. DS در تاریخ هشتم نوامبر سال جاری میلادی (جمعه، ۱۷ آبان سال ۱۳۹۸ خورشیدی) روی PS4 منتشر می‌شود. همچنین ما خوشحال هستیم که اکنون می‌توانیم به همگان بگوییم که Death Stranding در اوایل تابستان سال ۲۰۲۰ میلادی نیز به PC می‌رود!

بازی Death Stranding با حضور اشخاصی همچون تروی بیکر، نورمن ریداس، مدس میکلسن، لئا سیدو (بازیگر برنده‌ی جایزه نخل طلای جشنواره کن)، امیلی اوبرایان، لیندزی وگنر، جسی کورتی، مارگارت کوالی (بازیگر جدیدترین فیلم ساخته‌شده توسط کوئنتین تارانتینو)، گیرمو دل تورو، نیکولاس ویندینگ رفن، جف کیلی، کونان اوبراین و تامی ارل جنکینز در گروه بازیگران و داشتن یوجی شینکاوا در مقام آرتیست (طراح هنری) ارشد، به‌زودی تریلر زمان عرضه‌ی خود را با تدوین خود کوجیما تقدیم مخاطبان خواهد کرد. لازم به ذکر است که شرکت 505Games یعنی ناشر آثاری همچون بازی Control وظیفه‌ی انتشار DS روی کامپیوتر را برعهده دارد و اثر مورد بحث مطابق شایعه‌ها از کراس‌پلی با PS4 نیز پشتیبانی می‌کند.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده