نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

هیدئو کوجیما: تریلر زمان عرضه بازی Death Stranding آماده شده است

بر اساس اعلام هیدئو کوجیما، ساخت تریلر زمان عرضه‌ی بازی بسیار مورد انتظار Death Stranding به‌پایان رسیده است و به‌زودی شاهد انتشار آن خواهیم بود.

زمان زیادی تا بازگشت هیدئو کوجیما با بازی بسیار مورد انتظار، غیرعادی و اسرارآمیزش یعنی Death Stranding باقی نمانده است. تنها چند هفته‌ی دیگر تا انتشار این بازی فاصله داریم، اما پیش از آن شاهد یک تریلر حماسی دیگر که توسط کوجیما ویرایش شده است، خواهیم بود. کوجیما از مدت‌ها پیش مشغول کار روی این تریلر بوده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ساخت آن به‌پایان رسیده است.

هیدئو کوجیما از طریق حساب رسمی خود در توییتر تایید کرد که تریلر زمان عرضه بازی Death Stranding آماده شده است. او همچنین با انتشار تصاویری از این تریلر عطش طرفداران برای تماشای آن را افزایش داد. شما می‌توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید.

Death Stranding

Death Stranding

کوجیما به‌خاطر ساخت تریلرهای حیرت‌انگیز شناخته می‌شود؛ بنابراین به‌زودی شاهد انتشار تریلری شگفت‌انگیز که به‌شکلی استادانه ویرایش شده و با آهنگی فوق‌العاده همراه شده است، خواهیم بود. تابه‌حال سخنی از زمان انتشار این تریلر به‌میان نیامده است، اما بازی Death Stranding در تاریخ ۱۷ آبان (۸ نوامبر) در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد و زمان انتشار نقدهای بازی نیز ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه، ۱۰ آبان است؛ بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تریلر زمان عرضه بین این دو تاریخ منتشر شود. درعین‌حال شعبه‌ی ژاپنی کمپانی سونی تریلر جدیدی را از این اثر منتشر کرده است که می‌توانید آن را از «اینجا» مشاهده کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده