// یکشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تیم Fnatic از دور مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends حذف شد

اولین روز رقابت‌های مرحله حذفی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends با درخشش تیم‌های Invictus Gaming و FunPlus Phoenix همراه بود.

با پایان اولین روز رقابت‌های مرحله حذفی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends تیم‌های Fnatic و Griffin از دور مسابقات حذف شدند. دو تیم Invictus Gaming و FunPlus Phoenix که هر دو نماینده کشور چین هستند با شکست رقبای خود در مرحله یک هشتم، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات را کسب کردند و بایددر مرحله بعدی با یکدیگر روبه‌رو شوند.

در بازی بین دو تیم FunPlus Phoenix و Fnatic شاهد قدرت‌نمایی چینی‌ها بودیم که به عنوان تیم اول منطقه راهی مرحله اصلی مسابقات شده بودند. در این دیدار نماینده اروپا بعد از واگذار کردن راندهای اول و دوم توانست در بازی سوم به پیروزی دست یابد. ولی با این حال نتوانست در مقابل تیم FunPlus Phoenix بیشتر از یک راند دوام آورد و در نهایت با نتیجه ۳:۱ شکست را پذیرفت و با قرار گرفتن در جایگاه مشترک ۵-۸ جهان از دور مسابقات کنار رفت.

تیم Fnatic اولین نماینده LEC است که از دور رقابت‌های Worlds 2019 حذف می‌شود. تیم‌های G2 Esports و Splyce دیگر نمایندگان غربی حاضر در مرحله حذفی هستند که فردا با رقبای خود روبه‌رو می‌شوند.

تیم های مسابقات لیگ آف لجندز

فردا دو تیم دیگری که جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات را کسب خواهند کرد، مشخص می‌شوند. در اولین بازی روز یک‌شنبه تیم‌های DAMWON Gaming و G2 Esports به مصاف هم خواهند رفت و دو تیم SK Telecom T1 و Splyce بلافاصله بعد از بازی اول با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد. اولین بازی فردا ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود و بازی دوم برای ساعت ۱۹:۳۰ برنامه‌ریزی شده است.

بازی‌های مرحله یک هشتم و نیمه‌نهایی به میزبانی اسپانیا پیگیری می‌شوند و بازی فینال در استادیوم ۲۰ هزار نفری AccorHotels Arena در پایتخت فرانسه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده مسابقات می‌توانند از کانال Riotgames در توییچ استفاده کنند. رقابت‌های مرحله یک هشتم مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends فردا (۵ آبان) به پایان می‌رسد و تیم‌هایی که راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شوند در روزهای یازدهم و دوازدهم آبان به مصاف هم خواهند رفت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده