// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

تیم IG راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends شد

تیم Invictus Gaming با شکست نماینده کره جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends را کسب کرد.

ساعاتی قبل رقابت‌های مرحله یک هشتم مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends شروع شده است که امروز با ۲ بازی همراه خواهد بود. اولین بازی بین تیم‌های Invictus Gaming و Griffin برگزار شد که تیم IG توانست با کسب نتیجه ۳:۱ در مقابل نماینده کره جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کند. تیم IG که قدرتمندترین نماینده چین در این دوره از رقابت‌ها است سال گذشته در فینال مسابقات Worlds 2018 با کسب نتیجه ۳:۰ در مقابل تیم Fnatic به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.

در دومین راند رقابت‌های امروز قرار است شاهد روبه‌رو شدن تیم Fnatic و FunPlus Phoenix باشیم. تیم Fnatic به عنوان نماینده لیگ LEC و در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده است که پیش از این در سال ۲۰۱۱ به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافته است و در سال ۲۰۱۸ به عنوان نایب قهرمان به کار خود پایان داد. در سمت دیگر تیم Griffin به عنوان یکی از سه نماینده لیگ LCK راهی مرحله حذفی مسابقات Worlds 2019 شده است. این تیم در مرحله گروهی مسابقات با تیم‌های GAM Esports ،J Team و Splyce هم گروه بود که با کسب چهار برد و دو باخت در نهایت به عنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله حذفی شده است.

بازیکنان مسابقات لیگ آف لجندز

لازم به ذکر است که دو تیم DAMWON Gaming و G2 Esports فردا ساعت ۱۴:۳۰ در یک بازی best-of-five با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و تیم‌های SK Telecom T1 و Splyce نیز در آخرین راند مرحله یک هشتم به مصاف هم خواهند رفت. بازی دوم در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

بازی‌های مرحله یک هشتم و نیمه‌نهایی به میزبانی اسپانیا پیگیری می‌شوند و بازی فینال در استادیوم ۲۰ هزار نفری AccorHotels Arena در پایتخت فرانسه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده مسابقات می‌توانند از کانال riotgames در توییچ استفاده کنند. رقابت‌های مرحله یک هشتم مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends امروز و فردا پیگیری می‌شوند و تیم‌هایی که راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شوند در روزهای یازدهم و دوازدهم آبان به مصاف هم خواهند رفت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده