// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

سلاح های رایگانی به The Surge 2 اضافه شدند

فوکوس هوم اینتراکتیو یک بسته سلاح رایگان را برای بازی The Surge 2 در دسترس قرار داد که The Future Shock نام دارد.

بازی The Surge 2 تقریبا ماه پیش بود که توسط شرکت Focus Home Interactive منتشر شد و تبدیل به انتخاب کسانی شد که عاشق بازی‌های خشن یا به اصطلاح Gore هستند. این بازی هم درست مانند سایر آثاری که در سبک اکشن و با تمرکز بر خشونت ساخته شده‌اند، دارای سلاح‌های متعددی برای این کار است و حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، تعداد این سلاح‌ها به‌واسطه‌ی بسته‌ی رایگانی که برای آن در دسترس قرار گرفته، بیشتر نیز شده است.

این بسته رایگان که The Future Shock نام دارد، تعدادی سلاح جدید و متنوع را به بازی The Surge 2 اضافه می‌کند تا بتواند انتخاب‌های بیشتری برای متلاشی کردن دشمنان پیش‌ روی شما قرار بدهد. سلاح‌هایی که به‌واسطه‌ی این بسته به بازی اضافه می‌شوند شامل Golden Twin Blades ،EFH Heavy Duty ،Mangled Articulators Punching Gloves و the Golden Harvest Double Duty است. این بسته رایگان در حال حاضر برای تمامی نسخه‌های بازی در دسترس قرار گرفته است و می‌توانید آن را دریافت کنید. بازی The Surge 2 توانسته است در بررسی زومجی نمره تقریبا خوب ۷.۵ را کسب کند. بخش‌هایی از نظر زومجی را در مورد این اثر در زیر مطالعه می‌کنید:

اگر از کاربران سرسخت سولزبورن هستید، شاید The Surge 2 آن بازی نباشد که منتظر آن بودید، اما اگر سطح توقع خود را پایین بیاورید، The Surge 2 به‌واسطه گیم‌پلی و مبارزات غنی خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بااین‌حال The Surge 2 همانند گذشته در بخش داستانی و روایت داستان اصلا عملکرد خوبی ندارد و دیر لود شدن تکسچرها هم شما را اذیت خواهید کرد، اما تیم سازنده به‌خوبی توانسته اتمسفر خوبی را از یک بازی آخرالزمانی در دسترس مخاطب قرار دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده