نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹

لودینگ ۷۰: Red Dead Redemption 2، چپتر دوم فورتنایت و بهترین مراحل بازی‌ها

در لودینگ ۷۰ از ویژگی‌های نسخه کامپیوتر Red Dead Redemption 2 می‌گوییم، سری می‌زنیم به قسمت دوم فورتنایت و بهترین بازی‌ها از نظر طراحی مراحل را فهرست می‌کنیم.

زمان زیادی تا انتشار نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 باقی نمانده است و پی‌سی‌بازها به زودی می‌توانند جدیدترین ساخته راک‌استار را تجربه کنند. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم در قسمت هفتادم لودینگ سری بزنیم به این نسخه از بازی و تفاوت‌های آن با نسخه کنسولی‌اش را فهرست کنیم.

اما هفته گذشته،‌ اتفاق بسیار جالبی در دنیای بازی‌های ویدیویی رخ داد: در بازی فورتنایت، به ناگهان همه دنیای بازی درون یک سیاهچاله فرو رفت. اما کمی نگذشت که اپیک چپتر دوم بازی را شروع کرد. چپتر دوم بازی در یک نقشه کاملا جدید جریان دارد. در لودینگ ۷۰ تصمیم گرفتیم نگاهی به چپتر دوم Fortnite داشته باشیم و تغییرات این قسمت از بازی را مرور کنیم.

اما بخش تاپ فایو این هفته در حقیقت تبدیل به تاپ تن شده است. در این بخش از لودینگ این هفته، سری زدیم به بازی‌هایی که بهترین طراحی مراحل را داشته‌اند و آنها را فهرست کرده‌ایم. اما لودینگ بدون بخش‌های همیشگی خود، لودینگ نمی‌شود. در دماسنج به حجم بالای آپدیت‌های بازی‌ها گیر داده‌ایم و خوش‌بینی خود را نسبت به کپکام اعلام کرده‌ایم. در از زومجی بپرسید به یکی از سوالات شما پاسخ داده‌ایم و در بخش تازه‌ها نیز با میثم همراه شدیم و بازی‌هایی که قرار است طی ۷ روز آینده منتشر شوند، معرفی کرده‌ایم.

شما را بیش از این منتظر نمی‌گذاریم و دعوت می‌کنیم به تماشای لودینگ ۷۰ با یک روز تاخیر بنشینید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده