نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

مراحل تولید سریال Cowboy Bebop پس از مصدومیت شدید جان چو متوقف شد

در پی مصدومیت بسیار شدید جان چو در پشت صحنه فیلم‌برداری و دوره درمان ۷ تا ۹ ماه، نتفلیکس مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Cowboy Bebop را متوقف کرد.

آذر گذشته بود که شبکه نت‌ فلیکس از ساخت سریالی لایو اکشن براساس انیمه Cowboy Bebop (کابوی بیپاپ) خبر داد و از اواسط این ماه شبکه Netflix با انتشار ویدیویی بامزه از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Cowboy Bebop خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک اتفاق غیر منتظره باعث تعطیلی مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال لایو اکشن شده است. ددلاین خبر داد که جان چو، بازیگر نقش اسپایک اسپیگل، در پشت صحنه مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Cowboy Bebop از ناحیه زانو بشدت آسیب دیده و او باید یک دوره درمانی ۷ تا ۹ ماه را سپری کند. ددلاین در ادامه گفت که این اتفاق در آخرین صحنه تولید شده در نیوزیلند و در یک صحنه معمول و عادی در مراحل فیلم‌برداری اتفاق افتاده و زانو چو پس از یک تصادف شدید آسیب دیده است.

جان چو

حال چو برای عمل جراحی به لس آنجلس فرستاده شده که پیش از بازگشت به سریال، او باید یک توانبخشی طولانی مدت را پشت سر بگذارد. پس از مشخص شدن وضعیت چو، نتفلیکس برنامه جدید مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Cowboy Bebop را اعلام خواهد کرد، اما این سرویس استریم قرار نیست بازیگر شخصیت اسپایک اسپیگل را تغییر دهد و به قرارداد با چو همچنان متعهد است. همچنین سخنگوی نتفلیکس به IGN ضمن تایید تعهد آن‌ها به این بازیگر و همچنان تلاش آن‌ها برای بهبودی هرچه سریع‌تر او، گفت که از او تا زمان بهبودی کامل حمایت و پشتیبانی کاملی خواهند کرد. 

مصطفی شکیر در نقش جت بلک، دنیلا پیندا در نقش فی ولنتاین، النا ساتینی در نقش جولیا و الکس هسل در نقش شخصیت شرور و منفی Vicious، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Cowboy Bebop حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. سریال Cowboy Bebop قرار بود در ۱۰ قسمت تولید شود که پیش از این انتظار می‌رفت در طول سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود و حال باتوجه‌به تعطیلی مراحل تولید سریال و مشخص نبودن زمان بازگشت آن، باید زمان بیشتری را برای انتشار آن صبر کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده