نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶

فهرست نهایی تیم‌های راه‌یافته به مسابقات ESL One Hamburg 2019 بازی Dota 2 مشخص شد

با فاصله‌ی یک هفته مانده تا شروع مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹، فهرست نهایی تیم‌های حاضر در این رویداد بزرگِ بازی Dota 2 مشخص شده است.

سازمان ای اس ال مسیر طولانی و ناهمواری را برای گردآوری تیم‌ها در مسابقات ESL One Hamburg 2019 پشت سر گذاشت، اما حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که فهرست نهایی تیم‌های حاضر در این رویداد عظیم بازی Dota 2 نهایتاً مشخص شده است. در این میان از تیم Quincy Crew نیز مستقیماً برای شرکت در این تورنمنت دعوت به‌عمل آمده است. سازمان ای‌اس‌ال با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت:

زمان معرفی آخرین تیم حاضر در مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ فرا رسیده است. لطفاً به تیم Quincy Crew برای راه‌یابی به این تورنمنت خوش‌آمد بگویید! و بله، سید سومیل "Suma1L" حسن نیز به این مسابقات می‌آید.

Suma1L

پس از خروج سومیل از ترکیب Quincy Crew، این تیم با جوناس "-SabeRLight" ولک، بازیکن جایگزین تازه‌ی خود که در پست سه بازی می‌کند، در مسابقات ESL One Hamburg 2019 حاضر می‌شود. دراین‌میان، یکی از کاربران توییتر با نام Vipul Sharma با ارسال یک پیام از ای‌اس‌ال درباره‌ی پیوستن دوباره‌ی سومیل به Quincy Crew پرسید که این سازمان در پاسخ گفت:

بله، نه به‌عنوان یک بازیکن، اما او درحال‌حاضر جزئی از تیم به‌شمار می‌آید.

اگرچه درحال‌حاضر مشخص نیست که سومیل در ای‌اس‌ال وان هامبورگ در چه پستی بازی خواهد کرد، اما شرکت این ستاره‌ی امریکایی در مسابقات همچنان باعث مسرت طرفداران است. پس از کناره‌گیری تیم Invictus Gaming از مسابقات به‌خاطر مشکلات مربوط‌به ویزا، سازمان ای‌اس‌ال تصمیم گرفت تا به‌جای انتخاب یک تیم از منطقه‌ی چین، از تیم Wind and Rain به‌عنوان تیم جایگزین استفاده کند تا دیگر شاهد مشکلی در زمینه‌ی سفر نباشیم. این سازمان پیش از این با انتشار توییتی درباره‌ی خروج تیم IG از مسابقات گفت:

مشکل ویزا بدین معنا است که تیم Invictus Gaming قادر به شرکت در مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ نخواهد بود. به‌این‌ترتیب تیم Wind and Rain جای آن‌ها را خواهد گرفت.

همچنین چهار روز پیش بود که تیم Geek Fam کناره‌گیری خود را از این تورنمنت اعلام کرد و این فرصت را در اختیار تیم الاینس قرار داد که در این مسابقات به رقابت بپردازد. درحال‌حاضر فهرست نهایی تیم‌های راه‌یافته به این تورنمنت مشخص شده است که شما می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

تیم‌های راه‌یافته به مسابقات

Quincy CrewVirtus.pro
GambitTNC Predator
Vikin.ggVici Gaming
Fighting PandaSNinjas in Pyjamas
Wind and RainTeam Liquid
Alliancebeastcoast

ESL One Hamburg 2019

مسابقات ESL One Hamburg 2019 در تاریخ ۳ تا ۵ آبان ماه (۲۵ تا ۲۷ اکتبر) در سالن بارکلیکارد آرنا واقع در هامبورگ برگزار خواهد شد و ۱۲ تیم برای کسب بخشی از جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری این رویداد به رقابت می‌پردازند. در تورنمنت ای‌اس‌ال وان امسال برای اولین بار شاهد برگزاری یک تورنمنت رسمی برای بازی Dota Underlords خواهیم بود که دارای جایزه‌ی ۵ هزار دلاری است. همچنین ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ شامل تعدادی فعالیت جانبی دیگر نظیر مسابقه‌ی کازپلی، جلساتی برای گرفتن امضا، کارگاه‌های نقاشی و یک جشن نمایشی برای مرحله‌ی گروهی رقابت‌ها می‌شود. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده