نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

پری لود نسخه کنسولی بازی Call of Duty: Modern Warfare رسما آغاز شد

به فاصله یک هفته مانده به انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare، اکتیویژن پری لود بازی را برای کاربران کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار داد.

اگر از علاقه‌مندان و طرفداران آثار سبک شوتر باشید، به احتمال بسیار زیاد حداقل یکی از نسخه‌های سری محبوب و قدیمی کال آف دیوتی (Call of Duty) را تجربه کرده‌اید. اکتیویژن، ناشر این مجموعه، تقریبا هرساله نسخه تازه‌ای از این مجموعه را روانه بازار می‌کند و کم‌وبیش هم هر کدام به نحوی توانسته‌اند در صنعت بازی‌های ویدیویی تاثیرگذار ظاهر شوند. حدود پنج ماه از اولین روزی که اکتیویژن به همراه اینفینیتی وارد، سازنده بازی، به‌طور رسمی خبر کار روی عرضه ریبوت نسخه اول سری مدرن وارفر را اعلام کردند، می‌گذرد. از آن زمان تا امروز خبرهای زیادی از بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شده که همگی نوید یک بازی خوب و درخور و شایسته این مجموعه را می‌دهند. حال در جدیدترین اخبار بازی، از روز گذشته پری لود بازی برای دارندگان کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفته است. گیمرهای نسخه پی سی اما با تاخیر چند روزه می‌توانند بازی را پری‌لود کنند.

طبق اطلاعاتی که اکتیویژن درمورد پری لود بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر کرده است، کاربران کنسول پلی استیشن 4 که در امریکای شمالی و اروپا بازی را پیش خرید کرده بودند، از روز گذشته می‌توانستند دیتای بازی را به‌صورت کامل دانلود و نصب کنند؛ همچنین افرادی که در آسیا هستند از امروز یعنی ۲۷ مهر می‌توانند پری‌لود بازی را انجام دهند. باید توجه داشته باشید که کاربران کنسول ایکس باکس وان در سراسر جهان نیز هم‌اکنون می‌توانند بازی را نصب کنند.

همان‌طور که اشاره شد، بنابر تصمیم تیم سازنده، پری‌لود بازی Call of Duty: Modern Warfare برای پلتفرم پی سی با چند روز تاخیر در تاریخ سی مهر از طریق Battle.net در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. در همین رابطه اکتیویژن تصویری از ساعت و تاریخ دقیق عرضه بازی در کشورهای مختلف را منتشر کرده است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است همچون بازی فورتنایت، به‌جای لوت باکس دارای بتل پسی باشد؛ ازاین‌رو کاربران به‌صورت فصلی محتویات مختلفی را کسب خواهند کرد. 

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه به‌صورت رسمی در دسترس کاربران پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد.

شما نیز اگر از طرفداران مجموعه Call of Duty هستید، لطفا نظرات خود درمورد اینکه آیا بازی Call of Duty: Modern Warfare می‌تواند یادآور روزهای خوب این سری باشد یا خیر، با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده