// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Call of Duty: Modern Warfare دارای بتل پس است؛ بازی فاقد لوت باکس خواهد بود

شرکت اکتیویژن به‌تازگی اعلام کرده است که Call of Duty: Modern Warfare به‌جای لوت باکس، دارای بتل پس است که به‌صورت پرمیوم و استاندارد در دسترس قرار می‌گیرد.

در گذشته شایعاتی به‌وجود آمده بود که بازی Call of Duty: Modern Warfare، دارای لوت باکس است. این در حالی است که به‌دنبال پخش شدن این شایعات، اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر، در ردیت اعلام کرد که این شایعات حقیقت ندارند و بازی فاقد لوت باکس است و در آینده اخبار بیشتری را حول این موضوع منتشر می‌کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، اکتیویژن در وبسایت خود اعلام کرده است که COD: Modern Warfare به‌جای استفاده از لوت باکس‌ها، دارای بتل پس است. ازاین‌رو کاربران به‌صورت فصلی محتویات مختلفی را کسب خواهند کرد. اکتیویژن دراین‌باره می‌گوید:

بتل پس بازی به شما این اجازه را می‌دهد تا تمامی محتویاتی را که خریداری می‌کنید یا به‌صورت رایگان کسب می‌کنید، مشاهده کنید. بتل پس بازی با‌توجه‌به محتویات هر فصل متفاوت خواهد بود. ازاین‌رو بازیکنان در هر فصل می‌توانند آیتم‌های تزئینی متفاوت و ارزشمندی را کسب کنند. همچنین بتل‌پس مدرن وارفر دارای دو نسخه استاندارد و پرمیوم است. بازیکنان با تجربه‌ی گیم‌پلی بازی می‌توانند سلاح‌ها و Attachmentهای آن‌ها را آزاد کنند.

در انتها اکتیویژن اعلام کرده است که بتل پس Call of Duty: Modern Warfare، در روز عرضه در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت و در آینده عرضه می‌شود. باید منتظر ماند و ببینیم که اکتیویژن و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) محتویات پس از عرضه بازی را به چه شکل مدیریت می‌کنند، زیرا کاربران به‌دفعات مختلف از مدیریت محتوای پس از عرضه Call of Duty: Black Ops 4 ابراز نارضایتی کرده‌اند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه عرضه می‌شود. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به سیستم پیشنهادی و حداقل سیستم مورد نیاز بازی اشاره کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده