// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر جدید COD: Modern Warfare جلوه‌های بصری با کیفیت نسخه پی سی را نشان می‌دهد

به‌تازگی تریلر جدیدی از نسخه کامپیوتر بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شده است که جلوه‌های بصری با کیفیت این بازی روی پی سی را نشان می‌دهد.

کمتر از یک هفته دیگر بازی Call of Duty: Modern Warfare در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران نسخه کامپیوتر منتظر هستند تا ببینند این بازی روی پلتفرم مورد علاقه آن‌ها چه عملکردی خواهد داشت. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر کالاف دیوتی: مدرن وارفر، تریلری را از نسخه کامپیوتر این بازی منتشر کرده است.

تریلر منتشر شده با رزولوشن 4K و آخرین تنظیمات گرافیکی بازی ضبط شده است. تیم سازنده برای ارائه یک تجربه‌ی با کیفیت تنظیمات گرافیکی مختلفی را برای کاربران درنظر گرفته است و همچنین به‌واسطه قدرت سخت‌افزاری خود، می‌توانند نرخ فریم‌های متفاوتی را دریافت کنند. اکتیویژن در وبسایت خود در مورد نسخه PC بازی Call of Duty: Modern Warfare نوشته است: 

استودیو بینوکس، سازنده نسخه کامپیوتر مدرن وارفر، سخت در تلاش است که با همکاری اینفینیتی وارد بتواند یک بازی با کیفیت با تنظیمات گرافیکی متفاوت و متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین در تلاش هستند که ویژگی‌هایی را قرار دهند که تابه‌امروز در نسخه کامپیوتر بازی‌های Call of Duty مشاهده نکرده‌ایم. جدا از رزولوشن 4K و نرخ فریم نامحدود، نسخه کامپیوتر از مانیتورهای عریض و قابلیت استفاده از چند نمایشگر هم پشتیبانی می‌کند تا بتوانید کاپیتان پرایس را تمامی صحنه‌ها با یک رزولوشن قابل قبول مشاهده کنید.

اگر به‌طراحی کاراکترها و جزئیات صورت آن‌ها در تریلر منتشر شده نگاه کنیم، می‌توانیم تلاش بسیار زیاد تیم سازنده برای ارائه یک نسخه با کیفیت را مشاهده کنیم و کاپیتان پرایس، در بهترین حالت ممکن دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از نسخه پی سی COD: Modern Warfare را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این بازی در تاریخ سه آبان ماه در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد. از دیگر اخبار حول مدرن وارفر هم می‌توان‌به فضای مورد نیاز این بازی روی PS4 اشاره کرد.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشای نسخه 4K در یوتوب


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده