نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

بازی CoD: Modern Warfare روی پلی استیشن 4 به ۶۱ گیگابایت فضا نیاز دارد

بنابر اعلام استودیو اینفینتی وارد، نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Call of Duty: Modern Warfare حجم بسیار کمتری نسبت به نسخه‌ی کامپیوتر آن خواهد داشت.

تنها چند روز تا انتشار یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های امسال یعنی بازی Call of Duty: Modern Warfare باقی مانده‌ است و بنابراین طبیعی است که تمام اطلاعات تکمیلی لازم راجع به این بازی، در اختیار مخاطبان قرار گیرد. اطلاعاتی که شامل حجم نسخه‌های مختلف بازی نیز می‌شود. طبق آخرین اخبار بازی، صفحه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare در فروشگاه پلی‌استیشن به‌روزرسانی شده است و بنابر این صفحه، حجم نسخه‌ی پلی‌ استیشن 4 بازی، نزدیک به ۶۱ گیگابایت (به طور دقیق ۶۰.۸۶) است. 

برخی از منابع ادعا می‌کنند که حجم نسخه‌ی ایکس باکس وان بازی نیز تقریبا نزدیک به همین عدد خواهد بود. با این حال، اوضاع برای کاربران کامپیوتر کمی متفاوت است و طبق اخبار پیشین، طرفدارانی که قصد خرید Modern Warfare را روی پی سی خود دارند، باید به فکر خالی کردن ۱۷۵ گیگابایت از فضای حافظه‌ی کامپیوتر خود باشند؛ البته مدتی بعد از اعلام حجم نسخه‌ی کامپیوتر بازی، استودیو اینفینتی وارد (Infinity Ward)، سازنده‌ی بازی، شفاف‌سازی کرد که حجم اعلام شده شامل تمامی بسته‌های الحاقی، نقشه‌ها و حالت‌های مختلفی است که در آینده به بازی می‌آیند و حجم خود بازی از ۱۷۵ گیگابایت پایین‌تر خواهد بود. 

استودیو اینفینتی وارد و شرکت اکتیویژن به نظر می‌رسد که این‌ بار با جدیدترین نسخه از سری بسیار محبوب Call of Duty قصد دارند تا دل مخاطبان را به دست آورند. در راستای تحقق این هدف، اعلام شده است که Modern Warfare فاقد هرگونه لوت باکسی خواهد بود (حداقل در زمان انتشار بازی) و به نظر می‌رسد که بازی مسیری مشخص را برای باز کردن آیتم‌های مختلف جلوی راه بازیکنان خواهد گذاشت. مسیری که فعلا اطلاعاتی از آن در دسترس نیست و باید تا چند روز آینده و انتشار جهانی این بازی منتظر ماند و دید که چگونه خواهد بود. 

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) برای کنسول‌های پلی‌‌استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی بر خلاف سال گذشته از بخش داستانی بهره می‌برد و قرار است تا شاهد بازگشت شخصیت‌های محبوبی همچون کاپیتان پرایس در بازی باشیم. 

نظر شما راجع به حجم نسخه‌ی PS4 بازی Call of Duty: Modern Warfare چیست؟ به نظر شما فضای مورد نیاز این بازی مناسب به نظر می‌رسد یا انتظار حجم بیشتری از این بازی مورد انتظار داشتید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده