نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Modern Warfare اعلام شد

طبق اعلام رسمی شرکت اکتیویژن، Call of Duty: Modern Warfare به ۱۷۵ گیگابایت فضای خالی برای نصب نیاز دارد.

طبق اعلام رسمی شرکت اکتیویژن در Battle.net، سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه‌ی پی سی بازی Call of Duty: Modern Warfare ساخته‌ی جدید استودیو ایفینیتی وارد (Infinity Wardمشخص شده است و این بازی حجم عظیمی از هارد کامپیوتر شما را طلب می‌کند.

طبق آخرین اخبار بازی، بازی Call of Duty: Modern Warfare برای اجرا نیاز به ۱۷۵ گیگابایت از فضای هارد کامپیوتر را دارد که رقم عجیب و غریبی است. با این که پیش از این نیز سری بازی‌های کال آف دیوتی همواره حجم سنگینی داشته‌ اما هیچگاه به چنین عددی نزدیک هم نشده‌اند. در واقع نسخه‌ی Modern Warfare اکنون با ۱۷۵ گیگابایتی که نیاز دارد یکی از پر حجم‌ترین بازی‌هایی است که شرکت اکتیویژن در تاریخ خود عرضه کرده است. 

آیا Call of Duty: Modern Warfare رکورد بیشترین حجم بازی‌های تاریخ را نیز به نام خود ثبت می‌کند؟ به احتمال زیاد بله. در سال ۲۰۱۸ نسخه‌ی پی سی بازی Final Fantasy 15 به ۱۴۸ گیگابایت فضا نیاز داشت و چندی پیش شرکت راک‌استار نیز از سیستم مورد نیاز بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر رونمایی کرد که در آن معلوم شد تا این بازی ۱۵۰ گیگابایت حجم دارد. بنابراین، مدرن وارفر از هر دوی آن‌ها حجم بیشتری دارد و لقب پرحجم‌ترین بازی تاریخ را یدک می‌کشد. 

هنوز هیچ اطلاعاتی از حجم نسخه‌های کنسولی بازی در دسترس نیست، اما از آن جا که مود Spec Ops بازی برای یک سال در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 است، انتظار می‌رود که حجم نسخه ایکس باکس وان بازی کمتر از دیگر کنسول باشد. 

در نهایت مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Modern Warfare به شرح زیر است: 

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز: 

  • سیستم عامل: ویندوز 7 نسخه‌ی ۶۴ بیتی (سرویس پک ۱) یا ویندوز 10 نسخه‌ی ۶۴ بیتی 
  • پردازنده: Intel Core i3-4340 یا AMD FX-6300
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 670 یا Nvidia GeForce GTX 1650 یا AMD Radeon HD 7950 با قابلیت پشتیبانی از دایرکت ایکس ۱۲
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • فضای هارد مورد نیاز: ۱۷۵ گیگابایت 

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی:

  • سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه‌ی ۶۴ بیت مجهز به آخرین آپدیت
  • پردازنده: Intel Core i5-2500K یا AMD Ryzen R5 1600X
  • کارت گرافیگ: Nvidia GeForce GTX 970 یا NVIDIA GeForce 1660 یا AMD Radeon R9 390 یا AMD Radeon RX 580 با قابلیت پشتیبانی از دایرکت ایکس ۱۲
  • حافظه رم: ۱۲ گیگابایت 
  • فضای هارد مورد نیاز: ۱۷۵ گیگابایت 

بازی COD: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. 

نظر شما راجع به سیستم‌های اعلام شده برای اجرای بازی Call of Duty: Modern Warfare چیست؟ آیا از حجم بالای بازی تعجب کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده