نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

فیلم Deadpool 3 با بازی رایان رینولدز با درجه سنی بزرگسال تولید خواهد شد

نویسندگان فیلم Deadpool تایید کردند که مارول استودیو به آن‌ها وعده داده تا آن‌ها بتوانند قسمت جدید فیلم ددپول را با درجه سنی بزرگسال تولید کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، درجه سنی فیلم Deadpool (ددپول) قرار است در قسمت جدید آن نیز حفظ شود. پس از نهایی شدن توافق و ادغام والت دیزنی و فاکس قرن بیستم، حال حق ساخت فیلم براساس گروه شخصیت‌های X-Men (ایکس من) دوباره در اختیار مارول قرار گرفته و آن‌ها وظیفه ساخت آثار بعدی این مجموعه محبوب را بر عهده دارند. حال در مصاحبه با EW، پال ورنیک و رت ریس، نویسندگان ۲ قسمت فیلم Deadpool، تایید کردند که مارول به آن‌ها اجازه داده تا به ساخت فیلم‌های ددپول با درجه سنی بزرگسال (R) ادامه دهند. ورنیک گفت:

مارول به ما قول داده است تا به ما اجازه دهد که به ساخت فیلم Deadpool با درجه سنی بزرگسال ادامه دهیم و امیدواریم که آن‌ها به ما اجازه دهند و کمک کنند تا ددپول را وارد دنیای سینمایی مارول کنیم و بخشی از آن باشیم.

Rhett Reese and Paul Wernick

پیش از این گفته می‌شد که دیزنی ممکن است به حفظ درجه سنی بزرگسال (R) فیلم‌های ددپول در دنیای سینمایی مارول چراغ سبز نشان دهد و حتی باب ایگر، رئیس دیزنی نیز وعده داده بود که درجه سنی فیلم‌های جدید این شخصیت نیز حفظ خواهد شد. بااین حال، دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) گفته بود که لزومی ندارد فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود. در هر حال ورنیک و ریس گفتند که رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول برنامه کاری بسیار شلوغی دارد و این موضوع روی روند ساخت این فیلم تاثیر گذاشته و آن‌ها نیز در حال کار روی دیگر پروژه‌ها هستند.

رینولدز اخیرا به مارول استودیو مراجعه کرده که بسیاری اعتقاد دارند در این ملاقات او در مورد آینده فیلم Deadpool 3 و احتمال حضور شخصیت ددپول در دنیای سینمایی مارول صحبت کرده، اما تاکنون اطلاعات رسمی از این ملاقات منتشر نشده است. پیش از این فیلم Deadpool بیش از ۷۸۳.۱ میلیون دلار و فیلم Deadpool 2 بیش از ۷۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده بودند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده