نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

دیزنی به ساخت فیلم‌های مارول با درجه سنی بزرگسال ادامه می‌دهد

باب ایگر، مدیرعامل والت دیزنی تایید کرد که درجه سنی بزرگسال فیلم Deadpool و دیگر فیلم‌های مارول که با این درجه سنی تولید می‌شوند، حفظ خواهد شد.

باب ایگر، مدیرعامل کمپانی والت دیزنی در صحبت‌های جدید خود بار دیگر تایید کرد که پس از کامل شدن ادغام این کمپانی با کمپانی فاکس قرن بیستم، ساخت فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال (R) به خصوص فیلم Deadpool (ددپول) حفظ خواهد شد. در جریان اولین گفتگو و جلسه تلفنی کمپانی دیزنی با خبرنگاران در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹، ایگر گفت:

ما معتقدیم که در این مکان ماهیت محتوای دارایی‌های فاکس بدون نفوذ قابل توجه دیزنی حفظ خواهد شد. این بدان معنا است که به عنوان مثال زمانی که ما می‌بینیم فیلم Deadpool با درجه سنی بزرگسال محبوبیت خاصی در میان طرفداران مارول دارد، ما قصد داریم ساخت این فیلم‌ها را ادامه دهیم. تا زمانی که به نام تجاری توجه داشته باشیم و اطمینان حاصل کنیم که مصرف کننده در مورد یک محصول که یک محصول دیزنی یا یک محصول سنتی مارول است، دچار سردرگمی نشده، این احتمال وجود دارد که محصولات بیشتری را با این درجه سنی تولید کنیم.

ایگر پیش از این نیز گفته بود که درجه سنی بزرگسال فیلم‌های مارول در کنار محتوای خانوادگی-دوستانه دیزنی حفظ خواهد شد. حال باید دید که شخصیت ددپول چه تاثیری را روی دنیای سینمایی مارول خواهد گذاشت. پیش از این خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه ساخت فیلم‌های مجموعه X-Men (ایکس من) متوقف شده، اما فاکس قرن بیستم اعلام کرد تا زمانی که ادغام با دیزنی کامل نشود، ساخت این پروژه‌ها ادامه دارد و اگر فیلمبرداری آن تا پیش از ادغام آغاز شود، این فیلم‌ها در نهایت منتشر خواهند شد.

از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فیلم مستقل شخصیت کیتی پراید، فیلم Gambit (گامبیت) و فیلم X-Force (ایکس-فورس) اشاره کرد. همچنین در نهایت ممکن است شاهد ساخت فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) با درجه سنی بزرگسال توسط دیزنی نیز باشیم. علاوه بر این و طبق شایعات منتشر شده، گفته می‌شود که فیلم Black Widow (بلک ویدو) قرار است به اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال تبدیل شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده