نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

کارگردان فیلم Logan هنوز به دنبال ساخت فیلم X-23 در دنیای X-Men است

به‌نظر می‌رسد که جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan هنوز به کارگردانی فیلمی براساس شخصیت X-23 در دنیای X-Men علاقه دارد.

سال ۹۶ بود که جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan (لوگان) تایید کرد که در حال نوشتن فیلمنامه یک فیلم فرعی بر اساس این فیلم و با محوریت شخصیت لورا، ملقب به X-23 است، اما پس از توافق و ادغام والت دیزنی و فاکس قرن بیستم، آینده این پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و خود منگولد هم وظیفه کارگردانی فیلم Ford v Ferrari (فورد علیه فراری) را بر عهده گرفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم لوگان هنوز به ساخت فیلم شخصیت X-23 امیدوار است. در مصاحبه با ThePlaylist، منگولد بار دیگر تایید کرد که دوست دارد تا ادامه اتفاقات پس از پایان فیلم Logan را بررسی کند و در یک دنباله سرنوشت شخصیت X-23 با بازی دافنه کین، را به تصویر بکشد. بااین حال، منگولد به این واقعیت نیز اشاره کرد که توافق اخیر دیزنی و فاکس باعث شده تا احتمال ساخت این فیلم چندان مشخص نباشد و همچنین دافنه کین برای بازی در سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او) متعهد است.

James Mangold

در حال حاضر دیزنی اطلاعات بسیار کمی از آینده مجموعه فیلم X-Men (ایکس من) به اشتراک گذاشته و تنها می‌دانیم که در حال حاضر وظیفه ساخت فیلم‌های این مجموعه به مارول استودیو سپرده شده است. همچنین در حقیقت فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) آخرین فیلم مجموعه فعلی X-Men بود و حال باید منتظر ریبوت این مجموعه در آینده باشیم و علاوه‌بر این، فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) قرار است در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود، اما وضعیت شفاف و روشنی ندارد. همچنین طرفداران فیلم Logan می‌توانند کمی به آینده امیدوار باشند.

در حال حاضر می‌دانیم که قسمت جدید فیلم Deadpool قرار است بخشی از دنیای سینمایی مارول باشد و همچنین شاهد بازگشت رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول در این فیلم نیز خواهیم بود. با اینکه هنوز ساخت فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) رسما تایید نشده، اما رینولدز اخیرا به مارول استودیو سر زده و ممکن است به‌زودی خبرهای جدیدی در رابطه با آینده این شخصیت در MCU بشنویم و قسمت سوم فیلم Deadpool بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول باشد. حال اگر ددپول توانسته به دنیای مارول راه پیدا کند چرا شخصیت X-23 و لوگان نتوانند به MCU بیایند؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده