// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

رویداد هالووین Overwatch با نام Halloween Terror 2019 برگزار شد

امروز بازی Overwatch برای نینتندو سوییچ عرضه شده است و همزمان کاربران تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند رویداد هالووین را تجربه کنند.

زمانی‌که به یک جشن مهم نزدیک می‌شویم، شرکت‌‌ها و استودیوهای بازیسازی سعی می‌کنند با ارائه محتویات تازه و مناسب در قالب یک رویداد، تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهند. بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر Overwatch، جزو آن دسته از بازیسازهایی است که همیشه برای این رویدادها آماده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز بازی Overwatch در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفته است و همچنین، حساب کاربری توییتر اورواچ هم اعلام کرده است که کاربران تمامی پلتفرم‌ها از امروز می‌توانند رویداد Halloween Terror را تجربه کنند. رویداد ذکر شده تا تاریخ ۱۳ آبان ماه (چهار نوامبر) در دسترس است. کاربران با تجربه‌ی اورواچ در این بازه زمانی می‌توانند ایتم‌های تزئینی مخصوصی نظیر ایموت، اسپری و اسکین‌های لجندری را کسب کنند. 

همچنین ۶ اسکین لجندری سال گذشته شخصیت‌های Pharah، رکینگ بل، مویرا، دوم‌فیست، سولجر ۷۶ و سومبرا هم در دسترس کاربران قرار گرفته است و می‌توانید آن‌ها را ازطریق جعبه‌های بازی کسب کنید. دراین‌میان اعلام نشده است که آیا نقشه جدیدی در جریان این رویداد در دسترس قرار گرفته است یا خیر، اما احتمال می‌رود همانند سال گذشته شاهد مورد مشابهی باشیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از تاریخ رویداد هالووین Overwatch را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول بازی اورواچ هم می‌توان‌به ابراز تمایل کارگردان بازی برای حضور کاراکترهای اورواچ در Super Smash Bros Ultimate اشاره کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده