نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

ابراز تمایل کارگردان Overwatch به اضافه شدن قهرمان‌های آن به Super Smash Bros Ultimate

به‌گفته‌ی جف کاپلان از استودیو Blizzard، نینتندو می‌تواند هر کدام از قهرمان‌های بازی Overwatch را در جدیدترین نسخه‌ی Super Smash Bros قرار دهد.

باتوجه‌به اینکه بازی Overwatch به‌زودی راهی کنسول نینتندو سوییچ خواهد شد، جف کاپلان از استودیوی Blizzard اعلام کرده است که علاقه‌مند است تا یکی از شخصیت‌های این بازی در بازی مبارزه‌ای موفق شرکت نینتندو، یعنی Super Smash Bros Ultimate حضور پیدا کند.

طی مصاحبه‌ای که کاپلان با سایت IGN انجام داده است و طبق‌ آخرین اخبار بازی، زمانی‌که از او در مورد احتمال اضافه شدن شخصیت‌های Overwatch به Super Smash Bros سؤال شد، بسیار هیجان زده شد و خطاب به نینتندو گفت:

این را به سازندگان بازی Super Smash Bros Ultimate می‌گویم، هر کدام از شخصیت‌های ما را که دوست دارید انتخاب کنید. ما عاشق تمامی شخصیت‌هایی هستیم که خلق کرده‌ایم. آن‌ها عزیز ما هستند و شما می‌توانید حتی همه‌ی آن‌ها را ( برای اضافه شدن به بازی خود) انتخاب کنید. ما ۳۱ شخصیت متفاوت در اختیار شما می‌گذاریم.

به نظر می‌رسد که هر کدام از شخصیت‌های Overwatch به بازی Super Smash Bros اضافه شود، کاپلان از آن کاملا استقبال خواهد کرد. بااین‌حال، هنگامی که از او پرسیده شد که بیشتر دوست دارد تا نینتندو کدام شخصیت را انتخاب کند، پاسخی داد که احتمالا کسی را متعجب نخواهد کرد:

Tracer دختر ما و عزیز دردانه‌ی تیم است. قطعا او انتخاب اول من است. بااین‌حال، شخصیت‌های زیادی هستند که می‌توانند انتخاب‌های بعدی من باشند. من فکر می‌کنم که بسیاری از مردم گیم‌پلی شخصیت Doomfist را مناسب بازی Smash می‌دانند اما اگر به من باشد، من قطعا Tracer را انتخاب خواهم کرد.

همان‌طور که کاپلان اشاره کرد، از Tracer به‌عنوان نماد بازی Overwatch یاد می‌شود و بنابراین او می‌تواند کاندیدای خوبی برای اضافه شدن به بازی Super Smash Bros Ultimate به حساب آید.

بازی Overwatch در تاریخ ۱۵ اکتبر ( ۲۳ مهر) برای نیتندو سوییچ عرضه خواهد شد. شما می‌توانید نیم‌ نگاه جذاب زومجی از این بازی را ازطریق این لینک مشاهده کنید.

به نظر شما کدام یک از شخصیت‌های بازی Overwatch برای اضافه شدن به بازی Super Smash Bros Ultimate مناسب‌تر است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده