نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

ادامه فروش بسیار موفق فیلم جوکر در دومین پایان هفته اکرانش

فیلم Joker با افت فروش بسیار کم توانست هم رقیبانش را شکست دهد و هم به فروش بسیار موفقش در گیشه ادامه دهد.

فیلم Joker (جوکر) با افتتاحیه ۹۶.۲ میلیون دلار کار خود را در گیشه آغاز کرد تا هم رکورد افتتاحیه ماه اکتبر را بشکند و هم یکی از بهترین افتتاحیه‌های فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال (R) را به نام خود ثبت کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تازه واردان گیشه نتوانستند ترمز قطار پر سرعت فیلم جوکر را بکشند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، فیلم جوکر در سه روز دومین پایان هفته اکرانش موفق شد حدود ۵۵ میلیون دلار دیگر فروش کند تا رکورد دومین هفته اکران یک فیلم در ماه اکتبر را که تا پیش از این به فیلم Gravity (جاذبه) با فروش ۴۳.۱ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ تعلق داشت، به‌نام خود ثبت کند. این فیلم در واقع تنها افت فروش ۴۲.۸ درصدی را تجربه کرده و توانست به‌راحتی فیلم Gemini Man (جمینی من) و انیمیشن The Addams Family (خانواده آدامز) را در این هفته شکست دهد.

حال مجموع فروش داخلی فیلم Joker به بیش از ۱۹۲.۷ میلیون دلار افزایش پیدا کرده که انتظار می‌رود طی روزهای آینده فروش این فیلم در آمریکای شمالی از مرز ۲۰۰ میلیون دلار نیز عبور کند. همچنین موفقیت فیلم جوکر به بازار آمریکای شمالی خلاصه نمی‌شود و این فیلم از دنیای دی سی (DC) موفق شد ۱۲۵.۷ میلیون دلار دیگر در دیگر کشورهای جهان فروش کند تا فروش خارج از آمریکای آن به ۳۵۱.۲ میلیون دلار و مجموع فروش آن به ۵۴۳.۹ میلیون دلار افزایش پیدا کند. فیلم جوکر پیش از این رکورد فروش روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ماه اکتبر را نیز شکسته بود. همچنین تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Joker نیز منتشر شده که تمرکز این تصاویر روی تاد فیلیپس، کارگردان فیلم و واکین فینیکس است و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تاد فیلیپس و واکین فینیکس در پشت صحنه فیلم Joker

واکین فینیکس، رابرت دنیرو، برت کالن، زازی بیتز، فرانسیس کانروی، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج، دانته پریرا اولسون، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جوکر پیش از این برنده جایزه شیر طلایی ونیز نیز شده بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده