نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

نصیحت آدولف هیتلر خیالی در ویدیو جدید فیلم JoJo Rabbit

ویدیو جدیدی از فیلم JoJo Rabbit منتشر شده که در آن شاهد نصیحت کردن جوجو توسط آدولف هیتلر خیالی هستیم.

مدتی پیش بود که اولین ویدیوی رسمی فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) منتشر شد که در این ویدیو شاهد حضور شخصیت رزی با بازی اسکارلت جوهانسون، به‌همراه جوجو، پسرش با بازی رومان گریفین دیویس، بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. به‌تازگی فاکس سرچلایت ویدیو جدیدی از فیلم JoJo Rabbit را منتشر کرده است که در آن جوجو توسط دیگر اعضای کمپ مسخره شده و حال او در جنگل پنهان شده و ناراحت است. در طول ویدیو نسخه خیالی آدولف هیتلر با بازی تایکا وایتیتی، ظاهر می‌شود و شروع به نصیحت کردن جوجو می‌کند و او در واقع یک دوست خوب برای جوجو است و حتی صحبت‌ بسیار خوبی هم با او می‌کند! علاوه‌بر بازی در نقش هیتلر خیالی، وایتیتی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit را نیز بر عهده داشته است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اسکارلت جوهانسون، تایکا وایتیتی، سم راکول، رومان گریفین دیویس، تومانسین مک‌کنزی، ربل ویلسون، آلفی آلن و استیون مرچنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم JoJo Rabbit حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اقتباسی از رمانی به نام Caging Skies اثر کریستین لئونز است. تایکا وایتیتی پیش از این سابقه کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، را بر عهده داشته که او قرار است در همکاری دوباره با فاکس سرچلایت، فیلم Next Goal Wins را برای اکران در سال ۲۰۲۰ کارگردانی کند که تاکنون مایکل فاسبندر و الیزابت ماس به‌‌جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند.

فیلم JoJo Rabbit برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر امسال (۲۶ مهر) برنامه‌ریزی شده است. همچنین وایتیتی به‌‌دنیای سینمایی مارول نیز باز خواهد گشت و او قرار است فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) را کارگردانی کند که این فیلم قرار است در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده