نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

نگاهی متفاوت به آلمان نازی در تریلر جدید فیلم JoJo Rabbit

کمپانی فاکس سرچلایت تریلر جدید و کامل فیلم JoJo Rabbit را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار است.

ماه گذشته بود که کمپانی فاکس سرچلایت اولین تیزر تریلر فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) را منتشر کرد که در این تریلر به جنگ جهانی دوم و سال ۱۹۴۰ سفر کردیم و با جوجو آشنا شدیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این فیلم کمدی مورد انتظار پاییز امسال منتشر شده است. در این تریلر که در واقع تریلر رسمی و کامل فیلم JoJo Rabbit است، بیشتر با جوجو با بازی رومان گریفین که یک کودک آلمانی است، آشنا می‌شویم که در خانه آن‌ها یک دختر یهودی پنهان شده است. در طول تریلر شاهد نسخه خیالی و عجیب و صد البته بامزه آدولف هیتلر و دیگر بازیگران فیلم نیز هستیم که قرار است یکی از تاریک‌ترین دوران قرن بیستم را با زبان و نگاهی کمدی و طنز به تصویر بکشد و این دوره را به شکلی دیگر نقد کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

 اسکارلت جوهانسون، تایکا وایتیتی، سم راکول، رومان گریفین دیویس، تومانسین مک‌کنزی، ربل ویلسون، آلفی آلن و استیون مرچنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم JoJo Rabbit حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit را بر عهده داشته که این فیلم اقتباسی از رمانی به نام Caging Skies اثر کریستین لئونز است. علاوه بر کارگردانی، وایتیتی نقش آدولف هیتلر را نیز در این فیلم بازی کرده است. وایتیتی اخیرا وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) را نیز بر عهده گرفته و همچنین او پیش بازگشت به دنیای سینمایی مارول قرار است فیلم Next Goal Wins را برای اکران در سال ۲۰۲۰ کارگردانی کند.

فیلم JoJo Rabbit برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم که ترکیبی از دارک کمدی و طنز تلخ است، قرار است در جشنواره فیلم تورنتو نیز نمایش داده شود که در بخش جوایز جشنواره شرکت داده خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده