نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴

اپل استودیوی داخلی خود را تاسیس کرد؛ همکاری با سازندگان سریال Band of Brothers

اپل استودیوی فیلمسازی خود را تاسیس کرده و در حال همکاری با سازندگان سریال Band of Brothers برای ساخت سریالی در دوران جنگ جهانی دوم است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت اپل از اولین سریال استودیوی داخلی خود رونمایی کرده است. اپل به‌تازگی استودیوی فیلمسازی خود را تاسیس کرده و این سریال قرار است Masters of the Air (حاکمان آسمان) نام داشته باشد. این سریال درام جنگی که اتفاقات آن براساس واقعیت است و در جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد، در واقع در ادامه ساخت و انتشار سریال Band of Brothers (جوخه برادران) و سریال The Pacific (اقیانوس آرام) تولید می‌شود و استیون اسپیلبرگ و تام هنکس به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه باز خواهند گشت. بازگشت اسپیلبرگ به این سریال جنگی اتفاق عجیبی نیست؛ چرا که او مدتی پیش قراردادی چند جانبه با سرویس استریم اپل‌ تی وی پلاس امضا کرده بود. در واقع مینی سریال Masters of the Air قرار است اولین سریالی باشد که توسط استودیوی داخلی اپل تولید و منتشر می‌شود. این اثر پیش از این قرار بود برای شبکه HBO تولید شود، اما هرگز این سریال ساخته نشد.

tom hanks and steven spielberg

اپل در حال حاضر تصمیم گرفته تا نام سریال را کوتاه و این سریال را با نام Masters منتشر کند. زک ون امبرگ و جیمی ارلیخت نیز روی این پروژه نظارت خواهند داشت. دونالد ال. میلر رمان Masters of the Air را نوشته بود که داستان واقعی و بسیار شخصی پسران بمب افکن آمریکایی در جنگ جهانی دوم را دنبال می‌کند که این سریال قرار است جنگ را تا نزدیکی‌های خانه هیتلر نیز نشان دهد. جان اورلوف، نویسنده سریال Band of Brothers هم در حال نگارش فیلمنامه سریال Masters است و او همچنین قرار است به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور داشته باشد. سریال Band of Brothers با بازی دیمین لوئیس در سال ۲۰۰۱ از شبکه HBO به‌روی آنتن رفت و با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شد و توانست جایزه امی و گلدن گلوب نیز دریافت کند و از این مینی سریال به‌عنوان یکی از بهترین مینی سریال های تاریخ تلویزیون یاد می‌شود.

پس از موفقیت سریال جوخه برادران، سریال The Pacific نیز تولید و در سال ۲۰۱۰ از شبکه HBO منتشر شد و این سریال نیز توانست در فصل جوایز بسیار موفق باشد. سریال Masters of the Air تنها سریال مشترک اپل و اسپیلبرگ نیست و این دو در حال همکاری برای ساخت ریبوت سریال Amazing Stories (داستان‌های شگفت‌انگیز) نیز هستند. سرویس استریم Apple TV Plus از اول نوامبر امسال (دهم آبان‌) آغاز به‌کار می‌کند که هزینه اشتراک ماهیانه آن تنها ۴.۹۹ دلار است که اطلاعات کامل‌تر این سرویس استریم تازه تأسیس را می‌توانید در زومجی مطالعه کنید.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده