// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

نوزاد Death Stranding از طریق کنترلر با شما در ارتباط خواهد بود

هیدئو کوجیما در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که Bridge Baby همراه شما در Death Stranding ازطریق کنترلر پلی استیشن 4 با شما ارتباط برقرار می‌کند.

بازی Death Stranding در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. این بازی سعی دارد به‌واسطه المان‌ها و ساختار تازه خود، سبک و تجربه‌ی جدیدی را در اختیار کاربران بازی‌های ویدیویی قرار دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما، کارگردان دث استرندینگ، در حساب کاربری توییتر خود تصاویری را باندل PS4 این بازی منتشر کرده است. همچنین در توضیحات اعلام کرده که نوزاد داخل بازی ازطریق این کنترلر بازی شما ارتباط برقرار خواهد کرد و می‌توانید صدای او را بشنوید. نکته‌ی جالب صحبت‌های کوجیما، عبارت «این کنترلر» است که طبق تصاویر به کنترلر باندل پلی‌استیشن 4 بازی دث استرندینگ اشاره دارد.

البته می‌توان این مورد را تنها یک فرض دانست و منظور کوجیما کنترلر پلی‌استیشن 4 باشد. در ادامه می‌توانید تصاویری را که کوجیما از باندل بازی Death Stranding منتشر کرده است، در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول دث استرندینگ هم می‌توان‌به تمام شدن مراحل ساخت بازی اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده